TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Sosnowiec przekroczył przesiadkowy półmetek
TransInfo.pl - Opublikowano: 21.10.2019 17:30:09
Sosnowiec przekroczył przesiadkowy półmetek ; fot. Google Maps

W Sosnowcu zostaną zbudowane (i rozbudowane) węzły przesiadkowe. Miasto już wybrało wykonawców, którzy zrealizują poszczególne zadania. Nie wszystko jednak co było pierwotnie zaplanowane uda się wykonać.

Inwestycja była podzielona na pięć części, z czego:

- część I – dotyczy węzła przesiadkowego w rejonie ul. 3 Maja na skrzyżowaniu z ul. Piłsudskiego,

- część II – węzeł przesiadkowy w rejonie skrzyżowania ul. Ostrogórskiej, Henryka Sienkiewicza, 1 Maja,

- część III – węzeł przesiadkowy w rejonie skrzyżowana ulic 3 Maja – Żeromskiego,

- część IV – węzeł przesiadkowy w okolicy skrzyżowania ul. Piłsudskiego, al. Mireckiego i ul. Starej,

- część V – węzeł przesiadkowy w rejonie skrzyżowania ul. Piłsudskiego z ul. Sobieskiego.

Wykonawcy i koszt poszczególnych węzłów

Miasto już wie kto wykona poszczególne zadania i ile będą kosztować:

- część I – Eurovia Polska S.A. – wartość zamówienia - 7449 000,00 PLN,

- część II – unieważniono postępowanie przetargowe z uwagi na zbyt wysokie ceny od wykonawców,

- część III - Silesia Invest Sp. z o.o. Sp. k. – wartość inwestycji – 3000 000,00 PLN,

- część IV - konsorcjum firm: AMBET Sp. z o.o. Sp. k. (lider) oraz PROKOM Construction Sp. z o.o. – 2 449 500,00 PLN,

- część V - unieważniono postępowanie przetargowe z uwagi na zbyt wysokie ceny od wykonawców.

Węzły, co do których znaleziono wykonawców powstaną w ciągu 15 miesięcy od podpisania umów.

Węzeł 3 Maja – Piłsudskiego

Przy węźle w rejonie ul. 3 Maja i ul. Piłsudskiego przewidziane są następujące prace:

- przebudowa obiektu przejścia podziemnego,

- dobudowa fragmentu ścieżki rowerowej od ul. Ludwika Mierosławskiego do ul. Kościelnej,

- dobudowa fragmentu chodnika i ścieżki rowerowej wzdłuż ul. 3 Maja/Piłsudzkiego,

- odtworzenie i urządzenie zieleni miejskiej na trasie przebudowywanych ciągów pieszych,

- zabudowa wiaty przystankowej – na peronie autobusowym przy ul. Dęblińskiej,

- zabudowa wiaty na rowery – w rejonie ul. Dęblińskiej,

- wprowadzenie strefy ruchu – 30 km/h – wraz z oznakowaniem pionowym, poziomym oraz progami spowalniającymi, wyspowymi.

Węzeł 3 Maja – Żeromskiego

Z kolei inwestycja dotycząca węzła 3 Maja - Żeromskiego obejmie:

- przebudowę obiektu przejścia podziemnego,

- zabudowę toalety publicznej od strony parku wraz z przyłączem do kanalizacji, sieci energetycznej i wodociągowej,

- zabudowę wiaty na rowery,

- prace przy fragmencie chodnika dookoła toalety publicznej.

Węzeł – ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego , al. Józefa Mireckiego i ul. Stara

W przypadku tego węzła przewidziany zakres prac to:

- przebudowa obiektu przejścia podziemnego,

- wykonanie fragmentu ścieżki rowerowej od strony ul. Starej i Mireckiego,

- przebudowa istniejących chodników i ciągów pieszych w obrębie przejścia,

- usunięcie fragmentu istniejącego chodnika przy schodach, wraz z wysianiem trawy.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
węzeł
Sosnowiec
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....