TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

SMS z MPK Poznań
MPK POZNAŃ - Opublikowano: 15.01.2016 11:31:31
SMS z MPK Poznań (fot. MPK Poznań)

Pilotażowo od 1 czerwca do końca lipca MPK Poznań informowało pasażerów o utrudnieniach w komunikacji za pomocą SMS-ów. System pomyślnie przeszedł testy, a do bazy jego użytkowników zarejestrowało się wtedy 5500 osób, co dowiodło, że taka forma informowania jest potrzebna. Dlatego powiadamianie SMS-owe wchodzi na stałe jako następny kanał informowania o utrudnieniach w kursowaniu tramwajów i autobusów.

Usługa będzie bezpłatna, a powiadomienia będą dotyczyć wstrzymania komunikacji, które będą trwać dłużej niż godzinę.

Od 1 czerwca do końca lipca tego roku o każdym przypadku awarii lub przerwy w ruchu MPK Poznań powiadamiało pasażerów wysyłając do nich SMS-y. Z tej możliwości skorzystało 5500 użytkowników co wykazało, że taki sposób powiadamiania dobrze spełnia swoje zadanie. Do podróżnych trafiło w tym czasie kilkanaście tysięcy wiadomości o wstrzymaniach komunikacji spowodowanych usterką sieci, złamaniem pantografu, wykolejeniem czy zderzeniem tramwajów.

Dzięki SMS-om pasażerowie mogli na bieżąco podjąć decyzję o skorzystaniu z innej drogi albo środka transportu, co dało im często istotne korzyści.

Dlatego zdecydowano o wprowadzeniu takiej usługi na stałe.

Żeby stać się użytkownikiem tego systemu wystarczy wysłać ze swojego telefonu wiadomość pod numer 4476 z hasłem MPK. W odpowiedzi nadejdzie wiadomość: ?MPK dodało twój numer do bazy danych, otrzymasz wiadomość o awariach trwających powyżej 1 godziny?.

Korzystanie z tej usługi i otrzymywanie powiadomień jest dla użytkowników bezpłatne. Jedyny koszt, który trzeba ponieść to koszt pierwszego SMS-a rejestracyjnego zgodny z taryfą operatora.

- Zdecydowaliśmy się na pilotaż tego systemu, bo wiemy jak wielką rolę dla sprawnej komunikacji spełnia szybka, nowoczesna i skuteczna informacja ? mówi Wojciech Tulibacki, prezes Zarządu MPK Poznań Sp. z o.o. ? Dzisiaj prawie każdy ma telefon komórkowy i każdy wysyła i odbiera SMS-y bez względu na to czy znajduje się w domu czy poza domem. Dzięki tej usłudze użytkownik systemu będzie mógł na gorąco zareagować na utrudnienia w komunikacji planując swoją podróż po mieście.

MPK Poznań korzysta z wielu kanałów komunikacji z pasażerami: tradycyjne media, strona internetowa, Facebook i inne portale społecznościowe, ale także konwencjonalne sposoby informowania za pośrednictwem komunikatów na przystankach i w pojazdach. Dotyczy to zwłaszcza tych utrudnień w komunikacji, które są przewidywalne. Wysyłanie ostrzeżeń za pomocą SMS pozwoli natomiast dotrzeć z informacją o tych utrudnieniach, które są rezultatem zdarzeń nagłych i nieoczekiwanych, takich jak awarie czy wypadki.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MPK Poznań
Poznań
SMS

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....