TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

SMS z MPK Poznań
MPK POZNAŃ - Opublikowano: 15.01.2016 11:31:31
SMS z MPK Poznań (fot. MPK Poznań)

Pilotażowo od 1 czerwca do końca lipca MPK Poznań informowało pasażerów o utrudnieniach w komunikacji za pomocą SMS-ów. System pomyślnie przeszedł testy, a do bazy jego użytkowników zarejestrowało się wtedy 5500 osób, co dowiodło, że taka forma informowania jest potrzebna. Dlatego powiadamianie SMS-owe wchodzi na stałe jako następny kanał informowania o utrudnieniach w kursowaniu tramwajów i autobusów.

Usługa będzie bezpłatna, a powiadomienia będą dotyczyć wstrzymania komunikacji, które będą trwać dłużej niż godzinę.

Od 1 czerwca do końca lipca tego roku o każdym przypadku awarii lub przerwy w ruchu MPK Poznań powiadamiało pasażerów wysyłając do nich SMS-y. Z tej możliwości skorzystało 5500 użytkowników co wykazało, że taki sposób powiadamiania dobrze spełnia swoje zadanie. Do podróżnych trafiło w tym czasie kilkanaście tysięcy wiadomości o wstrzymaniach komunikacji spowodowanych usterką sieci, złamaniem pantografu, wykolejeniem czy zderzeniem tramwajów.

Dzięki SMS-om pasażerowie mogli na bieżąco podjąć decyzję o skorzystaniu z innej drogi albo środka transportu, co dało im często istotne korzyści.

Dlatego zdecydowano o wprowadzeniu takiej usługi na stałe.

Żeby stać się użytkownikiem tego systemu wystarczy wysłać ze swojego telefonu wiadomość pod numer 4476 z hasłem MPK. W odpowiedzi nadejdzie wiadomość: ?MPK dodało twój numer do bazy danych, otrzymasz wiadomość o awariach trwających powyżej 1 godziny?.

Korzystanie z tej usługi i otrzymywanie powiadomień jest dla użytkowników bezpłatne. Jedyny koszt, który trzeba ponieść to koszt pierwszego SMS-a rejestracyjnego zgodny z taryfą operatora.

- Zdecydowaliśmy się na pilotaż tego systemu, bo wiemy jak wielką rolę dla sprawnej komunikacji spełnia szybka, nowoczesna i skuteczna informacja ? mówi Wojciech Tulibacki, prezes Zarządu MPK Poznań Sp. z o.o. ? Dzisiaj prawie każdy ma telefon komórkowy i każdy wysyła i odbiera SMS-y bez względu na to czy znajduje się w domu czy poza domem. Dzięki tej usłudze użytkownik systemu będzie mógł na gorąco zareagować na utrudnienia w komunikacji planując swoją podróż po mieście.

MPK Poznań korzysta z wielu kanałów komunikacji z pasażerami: tradycyjne media, strona internetowa, Facebook i inne portale społecznościowe, ale także konwencjonalne sposoby informowania za pośrednictwem komunikatów na przystankach i w pojazdach. Dotyczy to zwłaszcza tych utrudnień w komunikacji, które są przewidywalne. Wysyłanie ostrzeżeń za pomocą SMS pozwoli natomiast dotrzeć z informacją o tych utrudnieniach, które są rezultatem zdarzeń nagłych i nieoczekiwanych, takich jak awarie czy wypadki.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MPK Poznań
Poznań
SMS
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....