TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Siemens rozszerzy poznański ITS
- Opublikowano: 07.10.2019 16:30:55
Siemens rozszerzy poznański ITS ; fot. ZTM Poznań

Funkcjonalność systemu ITS w Poznaniu będzie rozszerzona. Zadaniem tym zajmie się Siemens Mobility Sp. z o.o., a umowa w tym celu została podpisana w dniu 1 października. Jej wartość to 753 744,00 PLN. Siemens ma 110 dni na realizację przedsięwzięcia.

Zadania dla Siemensa

Przed Siemensem rozbudowa Systemu Zarządzania Transportem Publicznym, która ma polegać na rozszerzeniu systemu ITS obecnie wykorzystywanego przez MPK Poznań oraz ZTM Poznań. Rozbudowa systemu ITS będzie obejmowała cztery podstawowe zadania:

1. dostawę wraz z instalacją i uruchomieniem nadajników VDV w 75 pojazdach operatorów publicznego transportu zbiorowego na terenie Aglomeracji Poznańskiej. Nadajniki będą zapewniać kompatybilność ze sterownikami obecnie zainstalowanymi na sygnalizacjach świetlnych, a także odczytywać będą dane z rozkładu jazdy, który znajduje się w autokomputerze zainstalowanym w ramach systemów PEKA-ITS,

2. utworzenie dodatkowego modułu w systemie MUNICOM umożliwiającego modyfikację oprogramowania tablic LCD w pojazdach. Moduł umożliwi tworzenie grup pojazdów na podstawie nr linii, nr bocznych, operatorów. Komunikaty powinny być przesyłane w trybie on-line tzn. wyświetlanie komunikatów powinno nastąpić zaraz po akceptacji treści w programie,

3. utworzenie dodatkowego modułu w systemie MUNICOM umożliwiającego dodawanie niewykonanych kursów. Moduł będzie zawierał informacje o wszystkich niewykonanych kursach z dnia poprzedniego dla danego operatora. Operator, który będzie mieć w swojej zajezdni stację roboczą MUNICOM, codziennie będzie w programie uzasadniał brak wykonanego kursu lub udowadniał jego wykonanie na podstawie komentarza.

4. rozbudowę istniejących funkcjonalności systemu MUNICOM, która ma polegać w szczególności na:

- zwiększenie długości komunikatów na tablicach informacji pasażerskiej do 600 znaków,

- prezentacji dodatkowego piktogramu na tablicach SDIP tj. wózek inwalidzki z "*", co oznaczać będzie pojazdy z 20% niskiej podłogi,

- automatycznym przekazywaniu na tablice SDIP komunikatu o wstrzymaniu ruchu kiedy pojazd nie zmienia swojej pozycji GPS przez określony czas. W przypadku braku zmiany położenia pojazdu lub niewielkiej zmiany położenia (np. autobus przemieszczający się powoli w korku ulicznym), na ekranie autokomputera pojawi się dodatkowe okno z możliwością wyboru przez prowadzącego pojazd jednej z opcji: awaria, wstrzymanie ruchu, wypadek, korek. Po wyborze przez prowadzącego pojazd jednej z opcji, na wszystkich tablicach SDIP, w wierszu z informacją o tym kursie, w kolumnie "kierunek", za nazwą kierunku pojawić się powinna informacja o przyczynie opóźnienia. Informacja o utrudnieniach powinna automatycznie zniknąć w momencie uzyskania przez pojazd określonej średniej prędkości,

- tworzenie podgrup dla tablic SDIP (aktualnie tablice można przypisać tylko do jednej grupy),

- dodanie możliwości definiowania czy komunikat specjalny ma być wygłaszany w trakcie obsługi przystanku, po obsłudze przystanku lub w obu przypadkach,

- możliwość zaznaczenia pojazdów, których przejazdy odbywają się poza rozkładem jazdy, na podstawie ręcznego sterowania przez operatora MUNICOM. Informacje o wykonaniu tych kursów powinny być zapisywane niezależnie od rozkładu jazdy, nawet w przypadku, gdy będzie ich więcej niż przewidzianych w rozkładzie jazdy. Dodatkowe kursy nie będą wyświetlane na tablicach SDIP,

- uwzględnienie na tablicach SDIP dynamicznie wprowadzanego przez operatora MUNICOM numeru peronu odjazdowego na pętlach tramwajowych.




Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
ITS
Poznań
Siemens
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....