Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Punkt Obsługi Pasażerów Świętokrzyska po metamorfozie

infotrans
15.01.2020 13:15
0 Komentarzy

Punkt ObsługiPasażerów Świętokrzyska na pierwszej linii metra został otwarty po remoncie.

ZTM podał, że oddaje do dyspozycji klientów wygodny,estetyczny i dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami punkt, wktórym można załatwić wszelkie formalności związane z Warszawskim TransportemPublicznym. Punkt jest czynny od poniedziałku do piątku, w godzinach7.00-20.00.

W punkcie przeprowadzony generalny remont – wymienionoinstalację elektryczną, system sanitarny, alarmowy i monitoringu orazklimatyzację. Odnowiono wnętrze POP-u, położono antypoślizgową posadzkę orazwyposażono go w ergonomiczne meble oraz gabloty i stojaki na materiałyinformacyjno-promocyjne.

Punkt został dostosowany do potrzeb osób zniepełnosprawnościami. Wszystkie stanowiska zostały wyposażone w systemgłośnomówiący, a jedno dodatkowo w pętlę induktofoniczną dla osóbniedosłyszących oraz obniżony blat.

Obecnie w Warszawie funkcjonuje 20 Punktów ObsługiPasażerów. Powstają z myślą o możliwości załatwienia wszystkich sprawzwiązanych z Warszawskim Transportem Publicznym w jednym miejscu. W punktachmożna m.in. kupić bilety ZTM, wyrobić Warszawską Kartę Miejską oraz złożyćwniosek lub odwołanie od wezwania do zapłaty za jazdę bez ważnego biletu.

Punkty znajdują się w miejscach łatwo dostępnych ipopularnych zarówno wśród mieszkańców Warszawy, jak i gości – na lotnisku,dworcach kolejowych i autobusowych, w centrum handlowym oraz na stacjach pierwszeji drugiej linii metra.

Najstarsze punkty są regularnie remontowane iunowocześniane, a jednocześnie stale dostosowywane do potrzeb osób zniepełnosprawnościami.


Komentarze