TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Punkt Obsługi Pasażerów Świętokrzyska po metamorfozie
ZTM TransInfo.pl - Opublikowano: 15.01.2020 15:15:03
Punkt Obsługi Pasażerów Świętokrzyska po metamorfozie (foto: ZTM)

Punkt Obsługi Pasażerów Świętokrzyska na pierwszej linii metra został otwarty po remoncie.

ZTM podał, że oddaje do dyspozycji klientów wygodny, estetyczny i dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami punkt, w którym można załatwić wszelkie formalności związane z Warszawskim Transportem Publicznym. Punkt jest czynny od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.00-20.00.

W punkcie przeprowadzony generalny remont – wymieniono instalację elektryczną, system sanitarny, alarmowy i monitoringu oraz klimatyzację. Odnowiono wnętrze POP-u, położono antypoślizgową posadzkę oraz wyposażono go w ergonomiczne meble oraz gabloty i stojaki na materiały informacyjno-promocyjne.

Punkt został dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Wszystkie stanowiska zostały wyposażone w system głośnomówiący, a jedno dodatkowo w pętlę induktofoniczną dla osób niedosłyszących oraz obniżony blat.

Obecnie w Warszawie funkcjonuje 20 Punktów Obsługi Pasażerów. Powstają z myślą o możliwości załatwienia wszystkich spraw związanych z Warszawskim Transportem Publicznym w jednym miejscu. W punktach można m.in. kupić bilety ZTM, wyrobić Warszawską Kartę Miejską oraz złożyć wniosek lub odwołanie od wezwania do zapłaty za jazdę bez ważnego biletu.

Punkty znajdują się w miejscach łatwo dostępnych i popularnych zarówno wśród mieszkańców Warszawy, jak i gości – na lotnisku, dworcach kolejowych i autobusowych, w centrum handlowym oraz na stacjach pierwszej i drugiej linii metra.

Najstarsze punkty są regularnie remontowane i unowocześniane, a jednocześnie stale dostosowywane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ZTM Warszawa
POP
pasażer

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....