TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Punkt obsługi pasażera na katowickim dworcu
PAP - Opublikowano: 04.01.2013 09:48:11
Punkt obsługi pasażera na katowickim dworcu

Od 2 stycznia w pasażu katowickiego dworca kolejowego będzie działał punkt obsługi pasażera Komunikacyjnego Związku Komunalnego GOP, czwarty taki w regionie. Będzie w niej można nie tylko kupić bilety, ale też złożyć skargę i zapłacić mandat za jazdę na gapę.  Jak przypomniała w poniedziałek rzeczniczka KZK GOP Anna Koteras, tego typu punkty umożliwiają załatwienie w jednym miejscu wszystkich spraw dotyczących komunikacji miejskiej, bez konieczności wizyty w biurze Związku. Dotychczas takie placówki działały w Sosnowcu, Bytomiu i Gliwicach. W punktach obsługi można nie tylko kupić wszystkie bilety, jakie w swej ofercie ma KZK GOP, ale także uzyskać informacje na temat funkcjonowania komunikacji, złożyć odwołanie, skargę bądź wniosek oraz zapłacić mandat.-„Jak wynika ze statystyk, pasażerowie chętnie korzystają z tej oferty –co miesiąc pracownicy punktów załatwiają ponad 20 tys. spraw”- wskazała Koteras.

Oczywiście najwięcej osób przychodzi do punktów po bilety. Średnio sprzedawanych jest tą drogą prawie 16 tys. biletów –zarówno jednorazowych (ok. 11 tys. miesięcznie), miesięcznych (ponad 3 tys. na miesiąc), jak i kilkudniowych (nieco ponad tysiąc sztuk miesięcznie). Ponad cztery tysiące razy w miesiącu pasażerowie pytają w punktach obsługi o działanie komunikacji. Ponad sto razy w miesiącu pracownicy KZK GOP w placówkach terenowych przyjmują kary za jazdę na gapę, odwołania od mandatów lub wnioski o ich anulowanie. -„Punkt usytuowany na katowickim dworcu niewątpliwe stanowił będzie duże udogodnienie dla pasażerów. Dobra lokalizacja, a także dogodne godziny otwarcia ułatwią bezpośredni kontakt z pracownikami KZK GOP, co umożliwi załatwienie w jednym miejscu wszystkich spraw dotyczących komunikacji miejskiej”- oceniła Koteras. Nowy punkt otwarty będzie czynny w dni robocze od godz. 8 do 18, a w soboty od 9 do 15.

KZK GOP to największy organizator komunikacji miejskiej w kraju - tworzy go 25 gmin;obsługuje teren zamieszkany przez ok. 2 mln ludzi. Bilety KZK GOP obowiązują również na terenie sąsiedniego związku - MZKP w Tarnowskich Górach tworzonego przez dziewięć gmin przylegających do aglomeracji katowickiej od północy. W regionie własne przedsiębiorstwa komunikacji miejskiej - z odrębnymi biletami - mają Jaworzno i Tychy. Na zlecenie KZK GOP jeździ blisko 600 niskopodłogowych autobusów. Pojazdów starszego typu jest ponad 300.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
dworzec
Katowice
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....