TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

PSI na UITP 2019: Jak zarządzać zajezdnią
- Opublikowano: 26.07.2019 17:30:04
PSI na UITP 2019: Jak zarządzać zajezdnią; fot. PSI

W dniach 10-12 czerwca 2019 r. na Światowym Szczycie Transportu Publicznego w Sztokholmie, firma PSI zaprezentowała system zarządzania zajezdnią PSItraffic/E-DMS oparty o sztuczną inteligencję oraz oprogramowanie zapewniające operacyjne dysponowanie personelem oraz komponenty służące do optymalizacji rozdziału obowiązków służbowych i przydziału urlopów.

Dla wielu operatorów transportu publicznego przejście z autobusów napędzanych silnikiem diesla na pojazdy elektryczne stanowi ogromne wyzwanie. Oprogramowanie PSItraffic/E-DMS zapewnia niezawodne działanie systemu zarządzania zajezdnią i sprawne przejście z tradycyjnych środków transportu na pojazdy bezemisyjne, a także najbardziej optymalną strategię ich ładowania dostosowaną do bieżących ograniczeń w dostawach energii elektrycznej w miejskiej sieci dystrybucyjnej. W trybie pracy równoległej, system PSItraffic/E-DMS zapewnia optymalne tankowanie autobusów z silnikami spalinowymi oraz efektywne ładowanie autobusów elektrycznych.

Zintegrowane zarządzanie obciążeniem sieci i ładowaniem pojazdów przewiduje, kontroluje i reguluje pobór energii elektrycznej, opracowuje strategie dla istniejącej infrastruktury do ładowania, oraz monitoruje działanie systemów do ładowania. Uzyskane w ten sposób oszczędności mogą zostać wykorzystane do dalszej rozbudowy dystrybucyjnej sieci elektroenergetycznej i zapewnienia niezawodnego działania transportu publicznego.

Pomoc sztucznej inteligencji

PSI wykorzystuje własne algorytmy optymalizacyjne oparte na sztucznej inteligencji, które w ciągu kilku sekund pomaga odnaleźć najbliższe wolne miejsce w zajezdni, w zależności od wymaganych w danym pojeździe prac konserwacyjnych (czyszczenie, tankowanie, ładowanie i naprawy w warsztacie). Przed zaplanowanym wyjazdem z zajezdni, pojazdy przydzielane są do właściwego okna czasowego, a kierowcy otrzymują stosowne powiadomienie. W rezultacie nie wszystkie autobusy elektryczne muszą być całkowicie naładowane od razu po wjeździe do zajezdni, a ładowanie odbywa się według aktualnych potrzeb.

W ramach Sesji Expo "Infrastruktura i systemy ładowania autobusów elektrycznych", PSI szczegółowo omówiło także zalety i możliwości systemu zarządzania zróżnicowaną flotą pojazdów.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
targi
UITP
PSI
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....