TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Przetarg na asystę techniczną białostockiego SDIP-u
TransInfo.pl - Opublikowano: 17.06.2019 15:30:18
Przetarg na asystę techniczną białostockiego SDIP-u; fot. UM Białystok

Zarząd Białostockiej Komunikacji Miejskiej zleci wykonanie usługi polegającej na asyście technicznej, bieżącej konserwacji i rozbudowie systemu informatycznego dynamicznej informacji pasażerskiej i zarządzania flotą, którego producentem jest firma Pixel Sp. z o.o.

ZBKM szuka firmy, która podjęłaby się tego zadania. Termin wykonania usługi został ustalony na 36 miesięcy od podpisania umowy.

Moduły systemu

Na powyższy system składają się m. in. takie moduły jak: obsługa systemu za pośrednictwem przeglądarki www, alarm antynapadowy, zarządzanie liniami i przystankami, zarzadzanie bazą pojazdów, wewnętrzny wirtualny monitor, zgłaszanie awarii, zarządzanie tablicami, pobieranie danych z pojazdów, algorytm prognozujący przybycie pojazdów.

Rozbudowa systemu

W ramach rozwoju i rozbudowy systemu wybrany wykonawca powinien w ciągu 5 miesięcy od daty podpisania umowy rozbudować system o funkcjonalności takie jak:

- możliwość tworzenia w systemie tzw. "przedziałów punktualności", w którym definiuje się domknięty przedział odchyłki pojazdu od rozkładu jazdy (OD i DO) przypisując utworzonemu przedziałowi kolor, który będzie wyświetlany dla pojazdów mieszczących się w danym zakresie odchyłki,

- oferowanie użytkownikom funkcji pozwalającej, na podstawie danych historycznych o pozycjach GPS autobusów w określonym przedziale czasu (data i godzina) i uprzednio wcześniej zdefiniowanym na mapie obszarze będącym dowolnym wielokątem (poligonie), wyszukiwać i raportować obecność pojazdów. Wielkość przedziału, dla którego będzie realizowane zapytanie dotyczące obecności pojazdów w danej strefie może wynosić do 30 minut,

- możliwość analizy i raportowania wszystkich danych dostarczonych z pojazdu zestawionych
z rozkładami teoretycznymi – m.in. nr boczny pojazdu, wysłana pozycja GPS, prędkość (km/h), nr linii, nr brygady, nr kursu, nr wariantu, godzina jego rozpoczęcia, godzina jego zakończenia, nazwa kierunku, nr kierowcy, odchyłka względem teoretycznego rozkładu jazdy, nr przystanku na którym zatrzymał się pojazd, nazwa przystanku, rzeczywista godzina przyjazdu na przystanek, rzeczywista godzina wyjazdu z przystanku, czas postoju na przystanku,

- możliwość uzyskania raportu o rzeczywistych czasach przejazdu między przystankami,

- możliwość generowania z systemu tabliczek rozkładowych.

Konserwacja i naprawa systemu

Pozostałe obowiązki dla firmy, z którą zostanie podpisana umowa przedstawiają się następująco:

- usuwanie błędów krytycznych tj. błędów uniemożliwiających ZBKM korzystanie z funkcji systemu niezbędnych do bieżącej pracy,

- usuwanie błędów niekrytycznych w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia, bądź w ciągu 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia, w przypadku konieczności wykonania prac w siedzibie zamawiającego,

- doprowadzenie do odzyskania spójności bazy danych w przypadku wykrycia błędów w funkcjonowaniu systemu, o których mowa powyżej,

- pomoc i doradztwo w zakresie użytkowania systemu,

- aktualizacja systemu wynikająca ze zmiany przepisów prawnych,

- otrzymywanie kolejnych wersji systemu,

- dostarczanie raportów zmian w dokumentacji użytkowej i administratora systemu, wynikających z aktualizacji systemu,

- ponowna instalacja systemu w terminie 3 dni od daty zlecenia, w przypadku jeśli
nie będzie wykonalne usunięcie błędów uniemożliwiających działanie systemu,

- dostarczanie zamawiającemu aktualnego opisu struktury zbioru danych wskazującego zawartość poszczególnych pól informacyjnych i powiązania między nimi.

Otwarcie i ocena ofert

Zamawiający czeka na oferty od wykonawców do dnia 18 czerwca. Będą one oceniane z uwzględnieniem dwóch kryteriów: ceny (60%), czasu usunięcia błędów krytycznych (40%).



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
SDIP
serwis
Białystok
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....