TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Przetarg na 4-letnią kontrolę biletów w Radomiu
TransInfo.pl - Opublikowano: 03.06.2019 11:30:27
Przetarg na 4-letnią kontrolę biletów w Radomiu

Radom a konkretniej Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji ogłosił przetarg na wykonywanie kontroli biletów w autobusach komunikacji miejskiej w Radomiu.

Firma, która zwycięży będzie świadczyła usługi od 1 sierpnia 2019 roku aż do 30 czerwca 2023 roku.

Zakres zamówienia

Zamówienie obejmuje:

  • wykonywanie w autobusach kontroli biletów,

  • pobieranie w autobusach opłat za jazdę bez ważnego biletu,

  • pobieranie opłat manipulacyjnych i załatwianie skarg.

Wykonywanie kontroli biletów odbywać się będzie w okresie 47 miesięcy od daty rozpoczęcia umowy. Natomiast przyjmowanie opłat manipulacyjnych od pasażerów i załatwianie skarg – 47,5 miesiąca. Minimalna liczba kontroli, jaka powinna być przeprowadzona w okresie miesiąca wynosi 7 000, a w miesiącach lipiec i sierpień - 5 500. Minimalna liczba prawidłowo wystawionych wezwań z wyłączeniem miesiąca lipca oraz sierpnia to 2 500, zaś w miesiącu lipcu oraz sierpniu ilość wezwań nie może być mniejsza niż 2 000.

Kiedy i gdzie kontrole?

Kontrole biletów wykonywane będą w autobusach komunikacji miejskiej w Radomiu. Obecnie jest to w dni powszednie około 2 600 kursów dziennie, soboty 1 500, niedziele 1 300 na 28 liniach. Zamawiający zastrzegł sobie możliwość zarówno zmniejszenia jak i zwiększenia ilości kursów oraz linii. Kontrole biletów wykonywane będą zgodnie z harmonogramem planowanych kontroli sporządzanym przez wykonawcę raz w miesiącu i przekazywanym MZDiK przed rozpoczęciem miesiąca. Zamawiający może wskazać linie i czas kiedy należy dokonać zwiększonej ilości kontroli. Wykonawca zobowiązany jest dysponować kontrolerami w liczbie gwarantującej wykonanie przewidzianej zamówieniem liczby kontroli i zapewniającej wykonanie kontroli w każdej godzinie zegarowej: w dni powszednie w godz. 5:00 – 23:00, w dni wolne od pracy w godz. 6:00 – 22:00, dodatkowo raz w tygodniu w godz. 4:00 – 5:00 i 23:00 – 24:00. Zamawiający zastrzegł sobie możliwość zarówno skrócenia jak i wydłużenia czasu kontroli.

Obowiązki wykonawcy

Oprócz powyższego do obowiązków wykonawcy należeć ma m.in.:

- pobieranie w autobusach opłat przewozowych i opłat dodatkowych od pasażerów, u których stwierdzono w czasie kontroli brak ważnego biletu lub wystawianie wezwań do zapłaty,

- wyczerpujące i bezstronne zajmowanie stanowisk dotyczących reklamacji oraz skarg pasażerów na przeprowadzone kontrole, w ciągu 7 dni kalendarzowych od ich zgłoszenia przez zamawiającego,

- posiadanie w centrum Radomia stałego punktu obsługi prowadzonej działalności. Punkt musi znajdować się na parterze budynku, być czynny 3 dni w tygodniu w godz. 8:00 – 16:00,
a dwa razy w tygodniu w godz. 10:00 – 18:00. Punkt musi posiadać łącze telefoniczne, internetowe
i komputer do obsługi czytników kontrolerskich. Ma być również wyposażony w zaplecze biurowe zapewniające przyjmowanie pasażerów, obsługę księgową pasażerów, obsługę biurowo-administracyjną,

- zapewnienie kontrolerom bezpieczeństwa w czasie kontroli wszędzie tam gdzie wykonawca uzna to za stosowne,

- prowadzenie ewidencji pasażerów, którym wystawiono wezwania do zapłaty zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych,

- rozliczanie kontrolerów z wydanych im druków wezwań oraz do prowadzenia ich ścisłej ewidencji.

Kontrolerzy winni być jednolicie ubrani. Odzież taka jak koszulki oraz bluzy powinna być corocznie wymieniana. MZDiK dopuszcza ubrania w następującej kolorystyce: granat, czerń, biel oraz ciemne odcienie szarości. Zamawiający dostarczy wykonawcy 25 czytników kontrolerskich.

Warunki przetargu

Zamawiający planuje otworzyć oferty w dniu 28 czerwca. Ich ocena nastąpi w oparciu o następujące kryteria: cenę (60%), miesięczną liczbę dodatkowych kontroli biletowych (40%).



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
kontroler
Radom
MZDiK Radom
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....