TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

PRD wykona zamojski węzeł przesiadkowy
TransInfo.pl - Opublikowano: 23.05.2018 09:32:17
PRD wykona zamojski węzeł przesiadkowy

Zamość wyłonił wykonawcę w przetargu na budowę węzła komunikacyjnego integrującego transport publiczny: miejski, PKP, BUS, samochody osobowe i rowery przy ul. Peowniaków.

Stało się to jednak dopiero w drugim podejściu. Za pierwszym razem w przetargu ogłoszonym 25 stycznia została złożona tylko 1 oferta. Wpłynęła od Przedsiębiorstwa Wielobranżowego "Sadex" Janusz Sadlik i opiewała na kwotę 5 979 676,98 PLN brutto z gwarancją na okres 84 miesięcy.

Cena złożonej oferty przewyższyła jednak kwotę jaką miasto zamierzało przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 5 007 810,33 PLN brutto. Nie udało się znaleźć dodatkowych środków pieniężnych, wobec czego koniecznym było unieważnienie przetargu.

Kolejny przetarg został ogłoszony na początku marca a miasto czekało na oferty do 28 marca. Tym razem zostały złożone 2 propozycje:

  • od Przedsiębiorstwa Wielobranżowego "Sadex" Janusz Sadlik z ceną 6 701 121,18 PLN brutto i gwarancją 84 miesiące (nie można pominąć faktu, że cena tej firmy jest znacząco wyższa niż w poprzednim przetargu).

  • od Przedsiębiorstwa Robót Drogowych Sp. z o.o. z siedzibą w Zamościu. Ten wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę 5 824 890,68 PLN i okres gwarancji taki sam jak jego konkurent, czyli 84 miesiące.

I tym razem budżet zamawiającego nie zmienił się i wyniósł 5 007 810,33 PLN brutto. Wydawać by się mogło, że najtańsza propozycja w dalszym ciągu nie jest satysfakcjonująca dla miasta. Jednakże stało się inaczej, bowiem miasto dołożyło brakujące środki i uznało propozycję Przedsiębiorstwa Robót Drogowych Sp. z o.o. za najkorzystniejszą. Zamówienie zostało udzielone w/w spółce w dniu 14 maja.

Przypomnijmy, że przedsięwzięcie będzie zrealizowane w ramach większego projektu pod nazwą: "Budowa zrównoważonego systemu transportu publicznego na terenie Miasta Zamość, Gminy Zamość oraz gmin ościennych". Inwestycja jest współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Ma być ona zakończona do końca tego roku.

Co będzie wykonane?

W skrócie przypominamy jaki zakres prac obejmie inwestycja:

- remont istniejącej nawierzchni ul. Peowiaków, na odcinku od ronda Rady Europy do skrzyżowania z ul. Partyzantów, wraz z wyspą dzielącą jezdnię ulicy z zatoką autobusową,

- przebudowę istniejących zatok autobusowych z wiatami przystankowymi: wydłużenie do około 100 m zatoki po stronie wschodniej, wydzielenie miejsc postojowych dla busów po stronie zachodniej, utrzymanie przejazdowego charakteru zatok przystankowych,

- przebudowę parkingu wzdłuż ulicy Peowiaków (naprzeciwko Urzędu Gminy Zamość) w systemie Park&Ride na 91 miejsc parkingowych z bezpośrednim przejazdem do zatoki przystankowej, w tym: miejsca parkingowe dla samochodów osobowych i busów, miejsca parkingowe dla samochodów specjalnych/uprzywilejowanych (osoby niepełnosprawne), wydzielone 1 miejsce do ładowania samochodów elektrycznych oraz jezdnie manewrowe,

- remont chodników biegnących wzdłuż ul. Peowiaków,

- budowę ścieżki rowerowej na odcinku od ronda Rady Europy do skrzyżowania z ul. Partyzantów, łączącej istniejące fragmenty ścieżek rowerowych przy ul. Partyzantów i ul. Peowiaków do ronda Rady Europy,

- budowę placu po wschodniej stronie ul. Peowiaków stanowiącego miejsce kompozycyjnie i funkcjonalnie uzupełniające przestrzeń pomiędzy wiatami przystankowymi z małą architekturą w postaci: ławek, koszy na odpadki, stojaki rowerowe, tablicy informacyjnej, tablicy widokowej, zieleni,

- przełożenie nawierzchni dwóch jezdni (dróg bocznych) z kostki brukowej betonowej.

W zakres robót wejdzie również m.in. budowa infrastruktury sieci elektrycznej z przyłączeniem jej do terenu parkingu, budowa podziemnej kanalizacji kablowej, przebudowa kabli zasilających i urządzeń oświetlenia ulicznego, budowa instalacji oświetlenia miejscowego, wewnętrznego i zewnętrznego wiat, budowa instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej. Zamontowane zostaną także 3 nowe wiaty przystankowe. Powstaną również elementy małej architektury takie jak ławki, stojaki rowerowe, przechowalnie bagażu, tablice ogłoszeniowe i widokowe. Pasażerowie korzystający z węzła będą mieli do dyspozycji toaletę. Projekt przewiduje też uruchomienie tzw. roweru miejskiego. Całość uzupełnią nasadzenia nowych drzew i krzewów oraz posadzenie trawy.




Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
węzeł
UM Zamość
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....