Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Pracownicy MPK Kraków ?Liderami Jakości?

infotrans
04.11.2015 06:50
0 Komentarzy

MPK SA w Krakowie już po raz siódmy wyróżniłonajlepszych pracowników wśród motorniczych, kierowców i inspektorów ruchuwręczając im specjalne odznaki ?Lidera Jakości?. Są to osoby, które wzorowowywiązują się ze swoich obowiązków, nie spowodowały kolizji, ani wypadku. Cowięcej na ich pracę nie poskarżył się żaden z pasażerów korzystających zkomunikacji miejskiej.

W tym roku te wyróżnienia trafiły do sześciu osób, wtym po raz pierwszy do kobiety. Odznaki ?Lidera Jakości otrzymali: KrzysztofPagieł z zajezdni autobusowej Bieńczyce, Grzegorz Wawrzyn z zajezdniautobusowej Płaszów, Krzysztof Bulda z zajezdni autobusowej Wola Duchacka, JaninaKasprzyk z zajezdni tramwajowej Nowa Huta, Bronisław Wachulec z zajezdnitramwajowej Podgórze oraz Leszek Biliński inspektor ruchu MPK SA.

– Każda z wyróżnionych osób zasługuje na szczególneuznanie. Perfekcyjnie wykonując swoją pracę gwarantują oni naszym pasażerombezpieczną i komfortową podróż, a jednocześnie tworzą pozytywny wizerunekcałego przedsiębiorstwa ? mówił podczas wręczania odznak Grzegorz Dyrkacz,dyrektor ds. Zarządzania Przewozami w MPK SA w Krakowie.

Podczasspotkania wyróżnienia otrzymali także ci pracownicy, którzy wykazali sięszczególną postawą wobec pasażerów. Gratulacje od Zarządu MPK SA orazPrezydenta Miasta Krakowa trafiły do Władysława Leśniaka, który 16 września 2015 roku przyczynił się douratowania życia starszej osobie udzielając jej pierwszej pomocy. Gratulacjeodebrał także Ireneusz Antoniak, który 27 sierpnia 2015 roku zauważył mężczyznęposzukiwanego przez Policję w związku ze zgłoszeniem o jej zaginięciu i natychmiastprzekazał taką informację dyspozytorom.

Odznaka ?LiderJakości? po raz pierwszy została przyznana w 2009 roku. Do tej pory odebrały ją 42 osoby. Trzeba podkreślić, żeotrzymanie odznaki ?Lidera Jakości? wcale nie jest proste. Lider to osoba, która dba o bezpieczeństwo ikomfort wszystkich pasażerów. Dlategowłaśnie nagrody nie może otrzymać ktoś, kto spowodował kolizję lub wypadek.Ponadto przed przyznaniem wyróżnienia bardzo skrupulatnie jest oceniana kulturazachowania i komunikowania się z pasażerami oraz dyspozycyjność.


Komentarze