TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Poznań: sprzedaż biletów ZTM w lutym 2015
ZTM POZNAŃ - Opublikowano: 24.04.2015 16:39:00
Poznań: sprzedaż biletów ZTM w lutym 2015

W lutym 2015 klienci Zarządu Transportu Miejskiego nabyli bilety o łącznej wartości 15,6 mln zł (brutto), a największy wpływ na globalną wartość sprzedaż miały bilety długookresowe. Podobnie jak w analogicznym okresie roku ubiegłego sprzedaż w tej grupie ukształtowała się na poziomie około 9 mln zł. Zainteresowanie biletami długookresowymi zostało utrzymane mimo ferii zimowych, które z pewnością miały wpływ na obniżenie popytu na ten rodzaj biletów.

Wiele osób zdecydowało się doładować kartę PEKA na czas zdecydowanie dłuższy niż 30 dni. Szczególnie pozytywnie w tym zakresie wypadły bilety o okresie obowiązywania od 31 do 90 dni ? sprzedaż wyniosła tu 711,3  tys. zł, a także od 121 do 150 dni (906,8 tys. zł). Odnotowano wysoki popyt wśród przedsiębiorców na bilet typu PEKA FIRMA ? w lutym 2015 sprzedaż w tym segmencie osiągnęła łącznie aż 103,9 tys. zł.

Analizując grupę biletów jednorazowych rysuje się wyraźny trend. Rośnie grupa pasażerów rezygnujących z tradycyjnych biletów papierowych na rzecz coraz bardziej popularnej tPortmonetki na karcie PEKA. Wartość jej doładowań wyniosła w lutym blisko 2,5 mln zł, a wartość wykorzystania funduszy w transporcie publicznym wyniosła ponad 2 mln zł.

Podobnie jak w miesiącach ubiegłych, dużym zainteresowaniem cieszyły się bilety krótkookresowe. W grupie biletów 24-, 48- i 72-godzinnych odnotowaliśmy zdecydowany wzrost sprzedaży. Pod względem wartości wskaźniki skoczyły odpowiednio o: 23, 15,7 i 116 proc. Najlepiej w tym zakresie wypadły bilety 24-godzinne, których łączna sprzedaż wyniosła blisko pół miliona zł.

Szczegółowe statystyki przedstawiono na ilustracjach.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Poznań
ZTM Poznań
PEKA
rynek
bilety

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....