TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Poznań odnowi Punkt Obsługi Klienta na Dębcu
- Opublikowano: 30.08.2019 11:30:34
Poznań odnowi Punkt Obsługi Klienta na Dębcu

Rozpoczyna się gruntowna modernizacja Punktu Obsługi Klienta ZTM oraz Punktu Nadzoru Ruchu MPK przy pętli tramwajowej na Dębcu.

W miejscu tymczasowych i niefunkcjonalnych obiektów powstanie nowa konstrukcja – zapewniająca dużo wyższy standard obsługi klienta oraz komfort pracy motorniczych i kierowców w części socjalnej.

Trzy w jednym

Funkcjonujący na Dębcu Punkt Nadzoru Ruchu powstał jako obiekt tymczasowy. Jest niefunkcjonalny, nie zapewnia odpowiednich warunków pracy dla dyżurnego oraz odbywających przerwy w prowadzeniu pojazdów motorniczych. Tuż obok działa ulokowany w kontenerze Punkt Obsługi Klienta ZTM. Warunki pracy i obsługi klientów także nie przystają do dzisiejszych standardów. Dlatego zespół z udziałem pracowników ZTM i MPK, przy udziale plastyka miejskiego i próbującego sprostać oczekiwaniom wszystkich, projektanta, opracował najpierw koncepcję, a następnie projekt nowego obiektu dla pętli Dębiec:

Jednolita konstrukcja, która nawiązuje do standardów w zakresie wyglądu infrastruktury komunikacji miejskiej oraz wykorzystuje powszechne dziś nowe technologie budowlane, połączy ze sobą trzy funkcje: Punktu Nadzoru Ruchu MPK, Punktu Obsługi Klienta i punktu socjalnego dla prowadzących pojazdy. Pierwszy taki obiekt powstanie na Dębcu, a kolejny na Ogrodach.

Lepsza informacja

Przy okazji zostaną zamontowane nowe tablice informacji pasażerskiej, informujące o odjazdach w ramach całych węzłów przesiadkowych.

Znacznej poprawie ulegną zarówno warunki pracy na tych pętlach, jak i poziom obsługi pasażerów. W kolejnych latach planowane jest ustawienie mniejszych obiektów: Punktów Nadzoru Ruchu MPK z punktem socjalnym oraz samodzielnych punktów socjalnych dla prowadzących pojazdy.

Budowa nowego obiektu przy pętli na Dębcu rozpocznie z początkiem września, a jego otwarcie jest planowane na I kwartał 2020r.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przystanek
POP
MPK Poznań
  • Marcin Ratajczak – 30.08.2019

    A na zdjęciu punkt na pętli Ogrody ;)

  • Darek Spólnicki – 30.08.2019

    Które to Ogrody Marcinie będą następnym punktem obsługi klienta,który pójdzie do podobnej modernizacji co Punkt Obsługi Klienta na Dębcu ;)

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....