TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Pomyśl o innych pasażerach – badanie i ankieta ZTM Gdańsk
ZARZĄD TRANSPORTU MIEJSKIEGO W GDAŃSKU - Opublikowano: 29.03.2013 12:32:19
Pomyśl o innych pasażerach – badanie i ankieta ZTM Gdańsk

Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku wspólnie z Referatem Badań i Analiz Społeczno-Gospodarczych Urzędu Miejskiego rozpoczyna badanie dotyczące uciążliwych dla współpasażerów zachowań osób korzystających z komunikacji miejskiej. Komfort podróżowania jest istotny dla wszystkich pasażerów. Tych korzystających z komunikacji zbiorowej również. Różne czynniki mają wpływ na to, jak odbieramy podróż tramwajem czy autobusem. Są takie, na które pasażerowie nie mają wpływu: punktualność środka transportu, jego czystość, brak tłoku, odpowiednia temperatura wewnątrz pojazdu, uprzejmość kierowców lub motorniczych. Rolą operatora - w Gdańsku są to PKS Gdańsk, Warbus i Zakład Komunikacji Miejskiej - jest, aby wszystkie te kryteria były spełnione. Zadaniem organizatora, czyli Zarządu Transportu Miejskiego jest m.in. egzekwowanie od operatorów świadczenia usług na odpowiednim poziomie. Wśród czynników mających wpływ na komfort korzystania z komunikacji miejskiej są też jednak i takie, które zależą od samych pasażerów. Czasami jedna osoba potrafi „umilić”swoim zachowaniem podróż wszystkim pozostałym pasażerom w pojeździe. Żeby zwrócić uwagę, na pewne zachowania, które może nie są karalne, ale z pewnością są uciążliwe dla osób korzystających ze wspólnej przestrzeni, Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku rozważa przeprowadzenie cyklu akcji społeczno-edukacyjnych pod wspólnym hasłem Nie jesteś jedynym pasażerem komunikacji miejskiej –pomyśl o innych. W związku z tym ZTM chce poznać opinie pasażerów nt. potrzeby prowadzenia takich kampanii oraz męczących zachowań współpasażerów. Pomóc ma w tym m.in. ankieta zamieszczonej na stronie internetowej http://ztm.badanie.net/ Zachęcamy do jej wypełniania.

fot. 1. Centrala Ruchu Zarządu Transportu Miejskiego przy ul. Wyspiańskiego w Gdańsku Wrzeszczu.

Od 26.03 do 12.04.2013, ankiety będzie można również wypełnić w Punktach Obsługi Klienta ZTM:

Punkt Obsługi Klienta nr 1, Gdańsk-Chełm, ul. Witosa 12 (pętla tramwajowa Chełm)

Punkt Obsługi Klienta nr 2, Gdańsk Wrzeszcz, ul. Wyspiańskiego 9A

Punkt Obsługi Klienta nr 4, Gdańsk-Chełm, ul. Świętokrzyska 15 (pętla tramwajowa Łostowice-Świętokrzyska)

Punkt reklamacyjny ZTM, Gdańsk, ul. Na stoku 49
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
ZTM Gdańsk
pasażer
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....