TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Pomyśl o innych pasażerach – badanie i ankieta ZTM Gdańsk
ZARZĄD TRANSPORTU MIEJSKIEGO W GDAŃSKU - Opublikowano: 29.03.2013 12:32:19
Pomyśl o innych pasażerach – badanie i ankieta ZTM Gdańsk

Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku wspólnie z Referatem Badań i Analiz Społeczno-Gospodarczych Urzędu Miejskiego rozpoczyna badanie dotyczące uciążliwych dla współpasażerów zachowań osób korzystających z komunikacji miejskiej. Komfort podróżowania jest istotny dla wszystkich pasażerów. Tych korzystających z komunikacji zbiorowej również. Różne czynniki mają wpływ na to, jak odbieramy podróż tramwajem czy autobusem. Są takie, na które pasażerowie nie mają wpływu: punktualność środka transportu, jego czystość, brak tłoku, odpowiednia temperatura wewnątrz pojazdu, uprzejmość kierowców lub motorniczych. Rolą operatora - w Gdańsku są to PKS Gdańsk, Warbus i Zakład Komunikacji Miejskiej - jest, aby wszystkie te kryteria były spełnione. Zadaniem organizatora, czyli Zarządu Transportu Miejskiego jest m.in. egzekwowanie od operatorów świadczenia usług na odpowiednim poziomie. Wśród czynników mających wpływ na komfort korzystania z komunikacji miejskiej są też jednak i takie, które zależą od samych pasażerów. Czasami jedna osoba potrafi „umilić”swoim zachowaniem podróż wszystkim pozostałym pasażerom w pojeździe. Żeby zwrócić uwagę, na pewne zachowania, które może nie są karalne, ale z pewnością są uciążliwe dla osób korzystających ze wspólnej przestrzeni, Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku rozważa przeprowadzenie cyklu akcji społeczno-edukacyjnych pod wspólnym hasłem Nie jesteś jedynym pasażerem komunikacji miejskiej –pomyśl o innych. W związku z tym ZTM chce poznać opinie pasażerów nt. potrzeby prowadzenia takich kampanii oraz męczących zachowań współpasażerów. Pomóc ma w tym m.in. ankieta zamieszczonej na stronie internetowej http://ztm.badanie.net/ Zachęcamy do jej wypełniania.

fot. 1. Centrala Ruchu Zarządu Transportu Miejskiego przy ul. Wyspiańskiego w Gdańsku Wrzeszczu.

Od 26.03 do 12.04.2013, ankiety będzie można również wypełnić w Punktach Obsługi Klienta ZTM:

Punkt Obsługi Klienta nr 1, Gdańsk-Chełm, ul. Witosa 12 (pętla tramwajowa Chełm)

Punkt Obsługi Klienta nr 2, Gdańsk Wrzeszcz, ul. Wyspiańskiego 9A

Punkt Obsługi Klienta nr 4, Gdańsk-Chełm, ul. Świętokrzyska 15 (pętla tramwajowa Łostowice-Świętokrzyska)

Punkt reklamacyjny ZTM, Gdańsk, ul. Na stoku 49
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
ZTM Gdańsk
pasażer

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....