TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Pół miliona pasażerów linii cmentarnych w Warszawie
ZTM TransInfo.pl - Opublikowano: 16.11.2019 12:15:55
Pół miliona pasażerów linii cmentarnych w Warszawie (foto: ZTM)

Warszawiacy i goście odwiedzający groby bliskich 1 i 2 listopada wybierali Warszawski Transport Publiczny. Korzystało z niego rekordowo dużo osób.

Odwiedzający warszawskie nekropolie podróżowali komunikacją publiczną, a nie samochodami prywatnymi i dlatego autobusy linii cmentarnych mogły szybko i sprawnie podjeżdżać na przystanki.

Na liniach cmentarnych, których w dniu Wszystkich Świętych oraz Zaduszek Zarząd Transportu Miejskiego uruchomił 30 (z czego trzy tramwajowe), kursowało 1 listopada 552, a 2 listopada 397 autobusów oraz po 32 składy tramwajowe dziennie. Autobusy podstawiały się na przystanki nawet co 45 sekund – z taką częstotliwością odjeżdżały autobusy linii C09, łączącej Metro Młociny z bramą główną Cmentarza Północnego.

Cmentarz Północny był najchętniej odwiedzaną nekropolią w Warszawie – w godzinach szczytu dowozowego między 10.00 a 14.30 w ciągu godziny z autobusów wysiadało ok. 25 tys. osób. Szacujemy, że 1 listopada z linii cmentarnych oraz innych linii autobusowych i tramwajowych kursujących w rejonach cmentarzy skorzystało ponad  500 tys. osób.

Ponad 280 tys.  sprzedanych biletów

We wszystkich Świętych i Dzień Zaduszny pasażerowie kupili 285,1 tys. biletów Warszawskiego Transportu Publicznego za łączną kwotę prawie 3 mln zł. Najwięcej w automatach biletowych i aplikacjach mobilnych.

W całym okresie Wszystkich Świętych osoby podróżujące po Warszawie najchętniej wybierały automaty biletowe i aplikacje mobilne, w których kupiono prawie 94 proc. wszystkich biletów. Najpopularniejszym kanałem sprzedaży były stacjonarne automaty biletowe. W dwóch pierwszych dniach listopada kupiono w nich ponad 136 tys. biletów za kwotę przekraczającą 1 mln 459 tys. zł. Chętnie korzystano także z automatów w pojazdach, w których zaopatrzono się w prawie 79 tys. biletów. Pasażerowie zapłacili za nie prawie 655,6 tys. zł. W porównaniu z rokiem ubiegłym oznacza to wzrost o 11,77 proc.

Na trzecim miejscu uplasowały się aplikacje mobilne, w których pasażerowie kupili 50,8 tys. biletów czasowych i krótkookresowych za łączną kwotę prawie 198 tys. zł. Tu, podobnie jak w przypadku automatów mobilnych, odnotowano wzrost w porównaniu do roku 2018. Pasażerowie wydali na bilety w aplikacjach mobilnych o 14,23 proc. więcej.

Dużym zainteresowaniem cieszyły się dodatkowe punkty sprzedaży biletów, uruchomione w sąsiedztwie cmentarzy i popularnych punktów przesiadkowych: przy cmentarzu Północnym, Bródnowskim i Powązkowskim oraz przy rondzie Wiatraczna, pl. G. Narutowicza i ul. Królewskiej. W ciągu dwóch dni sprzedano w nich 12,7 tys. biletów za kwotę 60 857 zł. Największą popularnością cieszyły się punkty przy Cmentarzu Północnym ( 3 317 sprzedanych szt.), Cmentarzu Bródnowskim (2 623 szt.) i Cmentarzu Powązkowskim ( 2 115 szt.). Pasażerowie najchętniej kupowali w nich bilety kartonikowe (biorąc pod uwagę kryterium wartości, stanowiły one 82 proc. wszystkich sprzedanych biletów).

Punkty Obsługi Pasażerów ZTM były czynne 1 i 2 listopada: we wszystkich Świętych – 8 punktów, a w Dzień Zaduszny – 12. W tym czasie pasażerowie kupili ponad 3 tys. biletów, za które zapłacili ponad 186 tys. zł.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ZTM Warszawa
linia
Warszawa

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....