TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Pasażerowie coraz bardziej świadomi swoich praw
TRANSINFO - Opublikowano: 23.12.2014 14:27:40
Pasażerowie coraz bardziej świadomi swoich praw
Prawie jedna trzecia obywateli UE jest świadoma swoich praw oraz obowiązków podczas zakupu biletu podróżniczego (31%), niemniej jednak 59% stwierdziło brak takiej wiedzy. Najnowsze wyniki badania Eurobarometru opublikowane właśnie przez Komisję Europejską wskazują również na bardzo wysoki poziom zadowolenia pasażerów potrzebujących asysty z powodu niepełnosprawności lub ograniczonej sprawności ruchowej: 81% z nich było zadowolonych z udzielonej im asysty. Violeta Bulc, komisarz UE ds. transportu stwierdziła: -„Obywatele są dla mnie priorytetem numer jeden w odniesieniu do transportu, chcę zapewnić, aby byli oni świadomi swych praw podczas podróży. Ważnym jest, aby prawa te nie widniały jedynie na papierze. Dzisiejsze badania uwidaczniają postęp już osiągnięty, w szczególności dla osób niepełnosprawnych lub z ograniczoną sprawnością ruchową, ale możemy zdziałać jeszcze więcej. Jednakowoż nie zapominajmy o tym, że wszyscy obywatele UE są objęci prawami pasażerów wynikających z prawa UE, kiedykolwiek i jakkolwiek podróżują –stanowi to wspaniałe osiągnięcie naszej Unii. Obecnie, naszym priorytetem będzie zapewnienie, aby wszyscy Europejczycy znali swoje prawa podczas podróżowania. Pracujmy razem, aby to osiągnąć!'   Z badań Eurobarometru wynika, że trzech na dziesięciu pasażerów dotknęły w ciągu ostatnich 12 miesięcy różnego rodzaju zakłócenia w podróży (np. odwołania lub opóźnienia), w tym najczęściej podczas jazdy pociągiem (17 proc.) lub samolotem (12 proc.). Ponad połowa respondentów, którzy doświadczyli zakłócenia w podróży, była zadowolenia ze sposobu, w jaki zastosowano prawa pasażerów, w tym m.in. prawa do informacji, pomocy lub rekompensaty finansowej. Większość Europejczyków uważa jednak zarazem, że przewoźnicy w sposób niedostateczny informują pasażerów o przysługujących im prawach, szczególnie w przypadku odwołaniu środka transportu z ruchu lub jego opóźnienia. Szczegółowe wyniki badań dostępne są tutaj
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
pasażer
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....