Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Pasażerowie chwalą kierowców i motorniczych

infotrans
06.10.2016 10:53
0 Komentarzy

Pasażerowie warszawskiej komunikacji miejskiej nie szczędząpochwał kierowcom, motorniczym i pracownikom ZTM. Chwalą m.in. za poczekanie napasażera, kunszt w prowadzeniu pojazdu i szybkie reagowanie na zgłoszenia.

DoMiejskiego Centrum Kontaktu często wpływają pochwały od pasażerów. We wrześniudocenili szczególnie pracę kierowców. „Kierowca jest bardzo grzeczny i miły” ?napisał pasażer linii nocnej. Inni podróżni dziękowali za pomoc przy wsiadaniui empatię dla osób mających problemy z poruszaniem się, na które trzebapoczekać. Dziękują też pasażerki z wózkami, którym „przyklęk”, czyli obniżeniepojazdu, bardzo pomaga w dostaniu się do środka.

Słowauznania należą się również motorniczym. Motorniczy wykazał się wielkim kunsztemi uniknął wypadku ? pisze pasażerka i prosi o nagrodzenie prowadzącego.Pochwały zbierają również motornicze, np. za odpowiednie i szybkie reagowanie wsytuacjach nadzwyczajnych.

Niepozostała niezauważona dobra praca pracowników ZTM. Pasażerowie dziękują zaszybka reakcję na zgłoszenie braku rozkładu jazdy, czy zniszczeniaosłaniających je pleksi. Adresatami pochwał są też pracownicy POP-ów, którzy wmiły i szybki sposób obsługują podróżnych.

To zpewnością nie wszyscy kierowcy, motorniczowie czy pracownicy, którzy zasłużylina pochwałę. ZTM zachęca pasażerów, którzy spotkali się z pozytywnym zachowaniempracowników komunikacji miejskiej do poinformowania ZTM o tym fakciebezpośrednio lub przez MCK. Miłe słowa ze strony pasażerów są dla kierowców,motorniczych i pracowników ZTM największą nagrodą.

Komentarze