TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Partia Razem wzywa do ratowania transportu publicznego w ziemi sanockiej
RAZEM Tomasz Larczyński, TransInfo - Opublikowano: 20.03.2017 16:04:55 3 komentarze
Partia Razem wzywa do ratowania transportu publicznego w ziemi sanockiej

Okręg Bieszczadzki partii Razem przygotował plan naprawy niewydolnego systemu transportowego dla powiatów leskiego i bieszczadzkiego po wycofaniu się z rynku Arrivy.

Według Razem Arriva prowadziła wyniszczającą politykę wysokich cen i redukcji ilości połączeń, prowadzącej do drastycznego spadku jakości świadczonych usług i rezygnacji wielu z mieszkańców Bieszczad z transportu zbiorowego. Do kolejnych zarzutów przeciwko Arrivie Razem dołącza stosowanie praktyk monopolistycznych, czyli tymczasowe obniżanie cen przewozów, do momentu wyniszczenia konkurencji, a później powrót do wysokich cen czasu sprzed pojawienia się konkurencji.

Niewydolność systemu przyczynia się do wykluczenia transportowego ponad 30% mieszkańców regionu i prowadzi do utrudnionego dostępu do pracy i usług, wzrostu liczby zakupów używanych samochodów osobowych tankowanych tańszym paliwem z Ukrainy i w ostateczności do opuszczenia Bieszczad.

Razem w swoim programie postuluje:

- obniżenie cen biletów (w Bieszczadach ceny biletów są jednymi z najwyższych w Polsce)

- wprowadzenie możliwości zatrzymywania się autobusu w dowolnym miejscu na żądanie pasażera, z uwagi na duże odległości pomiędzy przystankami

- ujednolicenie i wzajemne respektowanie biletów miesięcznych przez różnych przewoźników

- demokratyzację rozkładów jazdy, ludzi mieszkańcy mogliby w realny sposób wpływać na kształt siatki połączeń

- ostatnim z postulatów jest włączenie autobusów szkolnych do sieci przewozowej, jako bezpłatny środek komunikacji.

Chcąc zapoznać się z całym programem, kliknij "więcej".

WIĘCEJ
Sprawdź też:
Ziemia sanocka
obniżka
integracja komunikacyjna
  • Heniek – 21.03.2017

    A pieniążki same się znajdą, hę? Przykładowo na te darmowe "szkolne"?

  • busiarz – 21.03.2017

    obniżenie cen biletów - jełsi mało pasażerów - to muszą być wyższe ceny, bo samochód nie bardzo chce spalić ołowę mniej gdy jedzie 5 osób

    przystanki na żądanie - niech gminy zrobią wiecej przystanków, a nie wymaganie aby kierowca zatrzymywał się pod furtką, jak będzie wypadek bo zatrzyma się na zakrecie - to wtedy płacz

    mieszkańcy powinni układac rozkłąd jazdy -??? tzn taxi czy kursowe autobusy ?

    moze paria powinna powołać spółke i samodzielnie jezdzic ?
    autobusy szkolne - gwarantują bezpieczny przejazd dzieci bez obecności osób trzecich

  • RB – 22.03.2017

    Autobusy szkolne są opłacane z budżetu samorządu, czyli z pieniędzy podatników. Dlatego podatnicy mają prawo korzystać z przejazdów, które sami opłacają, oczywiście jeżeli jest miejsce w autobusie - a takich w Bieszczadach nie brakuje. Mało tego, kierowcy tych autobusów często zabierają ze sobą mieszkańców wiosek, niestety w tej chwili jest to nielegalne i opiera się na znajomościach, a nie na jasnym i przejrzystym prawie. Przykładem jest miejscowość Dziurdziów, przez którą od pn-pt kursuje w okresie szkolnym jedynie 2 autobusy. Dojazd z Dziurdziowa do Hoczwi, która ma lepiej rozbudowaną sieć komunikacyjną pozwoliłby na lepsze włączenie mieszkańców w sieć komunikacyjną.

    Obniżenie cen biletów wpływa na wzrost zainteresowania transportem zbiorowym, to właśnie podnoszenie cen biletów razem z zamykaniem kolejnych połączeń, spowodowało drastyczny odwrót pasażerów od Arrivy. Polityka transportowa polega na stymulowaniu popytu, inwestowaniu i tworzeniu możliwości dla tworzenia nowych potrzeb pasażerów, wolny rynek jedynie na reagowaniu na jego sygnały.

    Tworzenie nowych przystanków to dobry pomysł, ale w realiach Bieszczadzkich drogi i niepraktyczny. Razem postuluje zatrzymywanie się wyłącznie w miejscach bezpiecznych przewidzianych do tego przez ustawę o ruchu drogowym.

    Demokratyzacja rozkładów jazdy to element właściwie każdego zintegrowanego systemu transportowego na świecie. Dzięki niemu rozkłady jazdy dostosowane są do potrzeb pasażerów, co wpływa na wzrost obrotów firm przewozowych. Dobrym przykładem są tutaj połączenia sezonowe z Soliny i Polańczyka. Brak informacji o potrzebach setek ludzi dojeżdżających do pracy i z pracy z miejscowości turystycznych sprawił, że pracownicy branż, które kończą pracować po zmroku zmuszeni są do podróżowania samochodem.

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma ?JMK analizy rynku transportowego? oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2017 InfoBus ma 15 lat.Portal TransInfo.pl działa od 2001 roku. Początkowo - pod nazwą InfoBus.pl - zajmował się tylko tematyką autobusową. Wraz z rosną...