TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Osobowość WTP Przyjazna Pasażerom – nagrody przyznane
- Opublikowano: 30.05.2019 13:18:55
Osobowość WTP Przyjazna Pasażerom – nagrody przyznane (foto: ZTM)

Po raz drugi wręczone zostały nagrody w konkursie Osobowość Warszawskiego Transportu Publicznego Przyjazna Pasażerom. Laureatami konkursu zostali pracownicy Miejskich Zakładów Autobusowych, Tramwajów Warszawskich i Metra Warszawskiego.

O jakości warszawskiej komunikacji miejskiej świadczy nie tylko rozbudowa sieci linii tramwajowych czy zakup nowych autobusów. To przede wszystkim ludzie, którzy tworzą Warszawski Transport Publiczny. Wszyscy wykonują swoje obowiązki profesjonalnie i z zaangażowaniem, ale są wśród nich osoby, które wyróżniają się swoją sumiennością i postawą wobec warszawiaków. Dziś chcemy je nagrodzić wręczając im tytuły "Osobowości WTP Przyjaznej Pasażerom" – mówi Robert Soszyński, wiceprezydent m.st. Warszawy.

Pracownicy firm przewozowych WTP to bardzo ważny element całego systemu, bo to oni w znacznej mierze mają wpływ na to, jak funkcjonuje transport publiczny w aglomeracji, to dzięki nim tysiące pasażerów codziennie dociera do pracy, do szkoły, na uczelnie, do kina. Ich profesjonalizm to najlepsza wizytówka WTP, dlatego Zarząd Transportu Miejskiego po raz drugi ogłosił konkurs dla etatowych pracowników firm, których pojazdy wożą warszawiaków po mieście. Mogły wziąć w nim udział osoby wzorowo wykonujące swoje obowiązki związane bezpośrednio z obsługą pasażerów (np. kierowcy, motorniczowie, kierownicy pociągów, dyżurni ruchu).

Kandydatów zgłosili pracodawcy, którzy oceniali szczególne osiągnięcia, dyscyplinę pracy, zaangażowanie, stosunek do pasażerów, współpracowników i przełożonych. Laureatów wybrała Komisja złożona z przedstawicieli ZTM i Urzędu m.st. Warszawy, której przewodniczył dyrektor ZTM, Wiesław Witek.

I miejsce w konkursie zajął kierowca MZA Waldemar Kucharski. Co zadecydowało o przyznaniu mu nagrody? To przykład osoby z misją. Stara się każdy dzień oraz zadanie traktować z należytą dbałością i oddaniem. Z ogromną życzliwością i szacunkiem odnosi się do pasażerów, ich próśb i problemów. Jego zaangażowanie w projekt Mobilnego Punktu Poradnictwa (autobusu pomocy socjalnej), świadczy o wrażliwości na potrzeby innych ludzi, także tych w trudnych życiowych sytuacjach. Jest bardzo dobrze postrzegany zarówno przez wolontariuszy obsługujących linię, jak i przez osoby korzystające z tego programu, którzy już od rana wyczekują "swojego kierowcy" (oprócz prowadzenia autobusu zawsze znajdzie czas na serdeczny uścisk dłoni, przyjacielską pogawędkę, okazanie troski i podniesienie na duchu). Pan Waldemar jest osobą, dla której ważny jest moralny aspekt współpracy zawodowe – jest oddany, otwarty na kontakt oraz pełny serdeczności, dlatego cieszy się dużym uznaniem wśród współpracowników.

II miejsce przypadło panu Piotrowi Bichcie (Tramwaje Warszawskie). Pan Piotr jest osobą lubianą i cenioną zarówno przez współpracowników, jak i przełożonych. Każdego dnia pracy doskonale realizuje założenia WTP w zakresie bezpiecznej, komfortowej i uprzejmej obsługi pasażerów. Nie zawahał się też przed niesieniem pomocy, gdy zauważył w poprzedzającym go tramwaju pasażera tracącego przytomność. Natychmiast powiadomił o zajściu motorniczego i przystąpił do resuscytacji, prowadząc ją do momentu przywrócenia czynności życiowych. Kiedy wydawało się, że niebezpieczeństwo zostało zażegnane, pasażer znowu stracił przytomność. Tym razem pan Piotr prowadził akcję ratunkową aż do przyjazdu Pogotowia Ratunkowego. Dzięki jego niezłomnej postawie życie pasażera zostało uratowane

III miejsce zajęła pani Agnieszka Niklewicz (Metro Warszawskie). Jako dyżurna ruchu i stacji kreuje pozytywny wizerunek WTP, profesjonalnie wykonując obowiązki oraz służąc pomocą pasażerom. Przykładem takiej postawy było zdarzenie mające miejsce na stacji Słodowiec, gdy z powodu pozostawionego bagażu pociągi metra kończyły bieg na tej stacji. Na peronie pozostał niewidomy pasażer, który zgłosił się do dyżurnej stacji z prośbą o pomoc, gdyż stracił orientację i nie był w stanie kontynuować podróży do domu. Pani Agnieszka zaopiekowała się pasażerem i zobowiązała innego pracownika stacji do zaprowadzenia go na właściwy przystanek komunikacji naziemnej. Po pewnym czasie pasażer z tego samego powodu ponownie znalazł się na tej stacji metra i trafił na dyżur pani Agnieszki, która zorganizowała zastępstwo, osobiście odprowadziła Pasażera i upewniła się, że wsiadł on do właściwego pojazdu.

Laureaci dostali nagrody oraz pamiątkowe statuetki i dyplomy. Wyróżnione zostały także wszystkie pozostałe osoby nominowane w konkursie przez swoich pracodawców – otrzymały dyplomy uznania i pamiątkowe upominki.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ZTM Warszawa
Warszawa
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....