TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Opole po otwarciu ofert na e-bilet, SDIP i system zarządzania flotą
TransInfo.pl - Opublikowano: 13.08.2018 12:55:09
Opole po otwarciu ofert na e-bilet, SDIP i system zarządzania flotą

W dniu 23 lipca Opole otworzyło oferty w przetargu na dostawę i wdrożenie systemu wraz z urządzeniami służącego elektronicznej obsłudze pasażerów. 

Dwa podmioty chcą wykonać dla Opola to zadanie – są to Pixel i R&G Plus. Niemniej jednak w tym przypadku wymienione spółki nie będą dla siebie konkurencją. Jest to historyczny moment, bowiem podmioty te złożyły jedną wspólną ofertę działając jako konsorcjum. Wykonawcy chcą zrealizować zamówienie za cenę 16026090,56 PLN brutto w terminie do 30 listopada 2019 roku. Ponadto, zaproponowali oni gwarancję na przedmiot zamówienia w okresie 60 miesięcy. Tymczasem miasto chciało przeznaczyć na to zamówienie kwotę 13620300,00 PLN. Brakuje zatem ponad 2 mln PLN. Pozostaje więc czekać jakie kroki podejmie miasto – czy znajdzie brakujące środki, czy jednak unieważni przetarg, żeby następnie ogłosić ponowny. Analizując tę drugą opcję Opole z pewnością rozważy fakt, że obecny przetarg został ogłoszony pod koniec grudnia ubiegłego roku i do otwarcia ofert minęło ponad pół roku. Co więcej, w trakcie postępowania do KIO wpłynęły aż 2 odwołania. Oba pochodziły od GMV Innovating Solutions Sp. z o.o. W tych okolicznościach w przypadku ponownego przetargu realizacja zamówienia może znacząco odwlec się w czasie. Przypomnijmy jeszcze, że przedsięwzięcie będzie realizowane w ramach szerszego projektu pod nazwą: "Czysta komunikacja publiczna – zwiększenie mobilności mieszkańców Aglomeracji Opolskiej oraz modernizacja infrastruktury towarzyszącej transportowi publicznemu – etap I" oraz "Bezpieczny transport w Opolu". Wdrażany system ma na celu podniesienie jakości życia mieszkańców Opola oraz Aglomeracji Opolskiej poprzez wprowadzenie nowoczesnego nośnika biletów komunikacji zbiorowej, jakim jest bilet elektroniczny, nowoczesnego systemu zarządzania flotą autobusów opartego o geolokalizację oraz dynamicznej informacji pasażerskiej w czasie rzeczywistym.

Elementy systemu

W ujęciu całościowym system elektronicznej obsługi pasażera będzie się składał z:

- urządzenia wraz z oprogramowaniem, przeznaczonym do obsługi całego systemu,

- 50.000 kart e-bilet,

- sieci sprzedaży, którą tworzyć będą biletomaty stacjonarne i mobilne, tradycyjne punkty sprzedaży wyposażone w terminale sprzedażowe oraz punkty obsługi klienta, sklep internetowy w wersji standardowej oraz mobilnej,

- kasowników (dwusystemowych), które umożliwiają skasowanie biletów papierowych, jak 

i zapisanych na karcie e-bilet wraz z niezbędnymi urządzeniami pokładowymi,

- e-biletu,

- dynamicznej informacji pasażerskiej,

- oprogramowania służącego do projektowania i optymalizacji rozkładów jazdy.

Więcej na temat opolskiego systemu elektronicznej obsługi pasażera pisaliśmy tutaj: http://transinfo.pl/opole-czeka-na-oferty-na-sdip-e-bilet-i-system-zarzadzania-flota_more_103208.html



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Opole
informacja pasażerska
SDIP

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....