Oleśnica: Świadczenie usług przewozowych w ramach publicznego transportu zbiorowego
Świadczenie usług przewozowych w ramach publicznego transportu zbiorowego
Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Wykonywanie w ramach publicznego transportu zbiorowego organizowanego przez Gminę Miasto Oleśnica, zwanego Oleśnicką Komunikacją Miejską” lub „OKM”, usług przewozu osób, ich bagażu podręcznego (do którego zaliczane są także wózki dziecięce, inwalidzkie i rowery) oraz zwierząt. Liczba wozokilometrów w trakcie trwania umowy – 361 486. Liczba kilometrów w okresie trwania umowy (ok. 23 miesiące) może wzrosnąć maksymalnie o 50 % (180 743 km) w przypadku posiadania środków budżetowych i skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji na zwiększenie liczby kursów, dodanie, zmianę lub wydłużenie linii, dodanie autobusu.
Specyfikacja Oficjalna nazwa: Gmina Miasto Oleśnica
Adres pocztowy: Rynek-Ratusz
Miejscowość: Oleśnica
Kod NUTS: PL518 Wrocławski
Kod pocztowy: 56-400
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Bartosz Strzała, Urząd Miasta Oleśnica, Rynek – Ratusz, 56-400 Oleśnica
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 717982116
Faks: +48 717982117Adresy internetowe:
Główny adres: www.olesnica.pl
Adres profilu nabywcy: https://idumolesnica.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne-profil-nabywcy/
Zamawiający wymaga wniesienia wadium – w wysokości 50 000,00 PLN (pięćdziesiąt tysięcy).
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 do 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.). Zamawiający przewiduje również wykluczenie Wykonawcy z postępowania również na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4, 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. W celu wykazania niepodlegania przez Wykonawcę wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12–23 oraz SIWZ, jak również podmiotów udostępniających zasoby celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz podwykonawców – na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy oraz SIWZ – Wykonawca składa oświadczenia – zgodnie z załącznikami do SIWZ (jednolity europejski dokument zamówienia i oświadczenie).
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców powyższe oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika do SIWZ.
5. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązany będzie do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: W celu potwierdzenia spełniania warunków dokumenty wskazane w sekcji III.1.1 – 1.3 oraz SIWZ. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów:
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;
d) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
e) oświadczenia Wykonawcy o braku przesłanek do wykluczenia; dodatkowe wymagane dokumenty: formularz ofertowy – załącznik do SIWZ wraz z załącznikami – celem przyznania punktacji w kryteriach oceny ofert. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje pełnomocnik – załączyć pełnomocnictwo; w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich przy spełnianiu warunków – zobowiązanie do udostępnienia zasobów.
LINK do SIWZ http://idumolesnica.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/
CPV 60112000-6 1: Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
Wymagania III.1) Warunki udziału
III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego osób lub aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydane na podstawie ustawy z 6.9.2001 o transporcie drogowym.
Na potwierdzenie spełniania warunków Wykonawca przedstawi: aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego osób lub aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydane na podstawie ustawy z 6.9.2001 o transporcie drogowym.
III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
— posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych),
— jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych).
Na potwierdzenie spełniania powyższych wymogów Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
— informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
— dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną powyżej
III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełni warunek, jeżeli:
— wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługi polegające na świadczeniu usług przewozowych w transporcie autobusowym o łącznej wielkości pracy przewozowej nie mniejszej niż 300 000 wozokilometrów
— wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 autobusami klasy B (MIDI) – liniowe oraz co najmniej 2 autobusami klasy C (MINI) – 1 liniowy i 1 rezerwowy. Szczegółowe parametry autobusów określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
W celu potwierdzenie spełniania warunku doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
W celu potwierdzenia, iż Wykonawca dysponuje (będzie dysponował) autobusami niezbędnymi do wykonywania zamówienia należy przedłożyć:
— wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – wg załącznika do SIWZ.
III.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2) Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1) Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2) Warunki realizacji umowy:
Warunki realizacji określa wzór umowy; Przedmiot umowy: wykonywanie w ramach publicznego transportu zbiorowego organizowanego przez Gminę Miasto Oleśnica, zwanego dalej „Oleśnicką Komunikacją Miejską” lub „OKM”, usług przewozu osób, ich bagażu podręcznego (do którego zaliczane są także wózki dziecięce, inwalidzkie i rowery) oraz zwierząt, w zakresie opisanym w umowie, publikowanie informacji dla pasażera, w zakresie opisanym w umowie. Termin realizacji: od daty zawarcia umowy do 30.6.2022. Usługi przewozowe wykonywane będą: autobusami (liniowymi i rezerwowymi), okazanymi organizatorowi i wymienionymi w Załączniku nr 2.1 do umowy (z wyjątkiem sytuacji awaryjnych zgłoszonych organizatorowi i zaakceptowanych przez niego), o parametrach technicznych i wyposażeniu nie gorszych, niż opisane w Załączniku nr 2.2 do umowy. Organizator dopuszcza możliwość, za uprzednią zgodą wyrażoną w formie pisemnej, świadczenia przez podwykonawców usług przewozowych.
III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium – w wysokości 50 000,00 PLN (pięćdziesiąt tysięcy)
Osoba do kontaktu Oficjalna nazwa: Gmina Miasto Oleśnica
Adres pocztowy: Rynek-Ratusz
Miejscowość: Oleśnica
Kod NUTS: PL518 Wrocławski
Kod pocztowy: 56-400
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Bartosz Strzała, Urząd Miasta Oleśnica, Rynek – Ratusz, 56-400 Oleśnica
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 717982116
Faks: +48 717982117Adresy internetowe:
Główny adres: www.olesnica.pl
Adres profilu nabywcy: https://idumolesnica.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne-profil-nabywcy/
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres obowiązywania zamówienia:
Koniec: 30/06/2022
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego polegającego na świadczeniu usług określonych w niniejszym ogłoszeniu i na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przez okres 3 m-cy po zakończeniu umowy podstawowej, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), maksymalna ilość wzkm – 70 725,00.
Miejsce i termin składania ofert
2020-06-22
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
2020-06-22
Termin związania ofertą Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości – Nazwa: Średni wiek oferowanych autobusów liniowych klasy B (MIDI) / Waga: 20
Kryterium jakości – Nazwa: Wyposażenie dodatkowe (klimatyzacja) oferowanych autobusów liniowych klasy B” (MIDI) / Waga: 20
Cena – Waga: 60
Uwagi VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń:
Marzec 2022
VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych Akceptowane będą faktury elektroniczne
VI.3) Informacje dodatkowe:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium – w wysokości 50 000,00 PLN (pięćdziesiąt tysięcy).
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 do 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.). Zamawiający przewiduje również wykluczenie Wykonawcy z postępowania również na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4, 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. W celu wykazania niepodlegania przez Wykonawcę wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12–23 oraz SIWZ, jak również podmiotów udostępniających zasoby celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz podwykonawców – na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy oraz SIWZ – Wykonawca składa oświadczenia – zgodnie z załącznikami do SIWZ (jednolity europejski dokument zamówienia i oświadczenie).
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców powyższe oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika do SIWZ.
5. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązany będzie do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: W celu potwierdzenia spełniania warunków dokumenty wskazane w sekcji III.1.1 – 1.3 oraz SIWZ. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów:
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;
d) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
e) oświadczenia Wykonawcy o braku przesłanek do wykluczenia; dodatkowe wymagane dokumenty: formularz ofertowy – załącznik do SIWZ wraz z załącznikami – celem przyznania punktacji w kryteriach oceny ofert. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje pełnomocnik – załączyć pełnomocnictwo; w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich przy spełnianiu warunków – zobowiązanie do udostępnienia zasobów.
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587777
Faks: +48 224587700Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Odwołanie można złożyć w terminie 10 dni od dnia w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było podjąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę do jego wniesienia
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587777
Faks: +48 224587700Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05/06/2020
Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:269741-2020:TEXT:PL:HTML&tabId=0
Data dodania 2020-06-10
Przejdź na początek ogłoszenia
„
Komentarze