TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Oceń kierowców w Tychach. Liczy się styl?
PKM TYCHY TL, Transinfo - Opublikowano: 05.12.2016 20:12:12
fot. TLT Tychy
PKM Tychy zachęca do wypełnienia ankiety oceniającej obsługę pasażerów ze strony kierowców autobusowych.
Pełna treść w linku u dołu. Pytania, z którymi (a raczej z ich rezultatami) zmierzą się kierowcy, to np.:
* Jak oceniasz poziom profesjonalnej i uprzejmej obsługi pasażerów ze strony kierowców PKM pod względem przestrzegania zasady podjeżdżania autobusem na przystanek w taki sposób, by pojazd zatrzymał się w odpowiedniej odległości od krawężnika, umożliwiającej pasażerom bezpieczne i swobodne wsiadanie oraz wysiadanie?
* Jak oceniasz poziom profesjonalnej i uprzejmej obsługi pasażerów ze strony kierowców PKM pod względem dbania o sprawne, szybkie i bezpieczne wysiadanie i wsiadanie pasażerów na przystankach (drzwi autobusu należy zamykać dopiero po upewnieniu się, że nikt z oczekujących nie wchodzi, ani nikt z pasażerów nie wychodzi z pojazdu)?
* Jak oceniasz poziom profesjonalnej i uprzejmej obsługi pasażerów ze strony kierowców PKM pod względem przestrzegania zakazów np.: przewożenia osób w kabinie kierowcy i palenia wyrobów tytoniowych oraz e-papierosów, jak również prowadzenia rozmów telefonicznych w czasie bez użycia "zestawu bluetooth"?

WIĘCEJ
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ankieta
badanie zadowolenia pasażerów
Tychy
obsługa pasażerów

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....