TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Nowe samochody w szczecińskim ZDiTM
TransInfo.pl - Opublikowano: 06.03.2018 10:48:43
Parowozownia Wolsztyn nie kupi wagonów

13 nowych samochodów zasili flotę Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego. 1 marca zostanie podpisana umowa na 3 letni wynajem fabrycznie nowych aut.

Jest to kolejny krok w kierunku bardziej ekonomicznych i ekologicznych rozwiązań dla pracowników służb miejskich.

Obecnie w podsiadaniu ZDiTM jest 41 aut, z których większość ma kilkanaście lat. Flotę użytkuje ponad 130 pracowników różnych działów. Koszty eksploatacji 12 najstarszych i najbardziej wysłużonych pojazdów sięgają średnio 25 tysięcy złotych rocznie i stale rosną, nie wliczając w to tankowania.

- Na naprawy wszystkich wydano w zeszłym roku 120 tysięcy złotych, a na paliwo prawie trzy razy więcej - mówi Hanna Pieczyńska, rzecznik miasta ds. dróg i transportu miejskiego. - Aby usprawnić działanie służb, zmniejszyć koszty i wprowadzać sukcesywnie ekologiczne rozwiązania, podpisano 3 letnią umowę wynajem 13 aut marki Toyota. Dzięki temu poprawi się bezpieczeństwo pracowników ,zmniejszą się koszty związane ze zużyciem paliwa, a także całkowicie znikną opłaty związane z naprawami, wymianą płynów oraz opon.

W ramach umowy jest pełna gwarancja, a także ubezpieczenie, łącznie z autami zastępczymi w razie wypadku bądź kolizji, niezależnie od winy.

W najbliższych tygodniach flotę zasili 12 samochodów osobowych ( 9 - Toyota Yaris, 2 -Toyota Auris, 1- Toyota Corolla) i 1 osobowo-ciężarowy (1- Toyota Proace) ze standardowym wyposażeniem z normami emisji spalin euro 6. 13 najstarszych aut, najmniej ekologicznych i ekonomicznych pojazdów, które były użytkowane do tej pory, zostanie wycofanych z eksploatacji.

Umowa będzie podpisana z firmą J.P.J AUTO Sp. z o.o. na kwotę 580 tysięcy.

Nie udało się pozytywnie rozstrzygnąć przetargu na dostawę trzech wagonów dla Parowozowni Wolsztyn.

Nie wpłynęła żadna oferta, niepodlegająca odrzuceniu.

Przypomnijmy, że Parowozownia chciała kupić wagony czteroosiowe przedziałowe lub bezprzedziałowe. Miały być wykorzystywane do regionalnych kolejowych przewozach pasażerskich i turystycznych z prędkością nie mniejszą niż 120 km/h. Pojazdy musiały posiadać zezwolenie lub dokument dopuszczający do eksploatacji. Okres do najbliższej naprawy okresowej każdego dostarczonego wagonu nie mógł być krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia dostawy. Wagony musiały być sprawne technicznie, bez braków w wyposażeniu, gotowe do realizacji przewozów pasażerskich. Dostarczone wagony musiały też zapewniać możliwość połączenia elektrycznego, mechanicznego i pneumatycznego z uzyskaniem pełnej funkcjonalności użytkowej z innym taborem użytkowanym przez innych przewoźników pasażerskich.

Liczba miejsc siedzących nie mniejsza niż 54. Siedziska miękkie i wyściełane. Inne wymagania to: półki wzdłużne, montowane wzdłuż siedzeń lub wzdłuż okien wieszaki na odzież dla każdego pasażera na miejscu siedzącym, toaleta, drzwi systemu przesuwnego na czołach każdego wagonu umożliwiającego sprawne przemieszczanie się podróżnych między wagonami podczas jazdy, oraz uchylnego po obu stronach pojazdu, dwie pary drzwi na jeden wagon z każdej strony.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Szczecin
ZDiTM Szczecin
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....