TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Nowa strona internetowa Transport for London
Mateusz Pieróg - Opublikowano: 04.04.2014 15:39:10
Nowa strona internetowa Transport for London
Nowa strona internetowa organizatora komunikacji miejskiej w stolicy Wielkiej Brytanii, Transport for London (TfL), jest dostosowana do wygodnego przeglądania w szczególności przy pomocy urządzeń mobilnych –smartfonów, tabletów i laptopów. Oferuje znacznie więcej możliwości prezentując bardziej spersonalizowane informacje, wiadomości uwzględniające aktualny ruch pojazdów i wszelkie zmiany w czasie rzeczywistym. Wygodna jest także funkcja „Nearby”(w pobliżu), pokazująca wszystkie połączenia w pobliżu aktualnej lokalizacji pasażera. Potrzeba zoptymalizowania istniejącej strony internetowej zrodziła się z radykalnego rozwoju technologii w ostatnich latach, pociągającego za sobą wyraźne zmiany sposobów zdobywania informacji przez Londyńczyków. Obecnie 70% mieszkańców miasta korzysta ze smartfonów, a niemal 90% przez Internet ogląda mapy lub korzysta z aplikacji nawigujących. Dotychczasowa strona internetowa TfL miała 250 milionów odwiedzin rocznie, a profile TfL na Facebooku i Twitterze mają już ponad milion obserwujących. Podstawowe elementy nowej strony internetowej, testowanej w wersji beta przez ostatnich osiem miesięcy, to:- funkcja „Nearby”, umożliwiająca pasażerom zobaczenie na mapie wszystkich pobliskich połączeń komunikacji miejskiej (nie tylko autobusy, tramwaje, metro, różne systemy kolejowe, ale także promy czy punkty wypożyczalni rowerowych) oraz aktualnych informacji o nich, w tym rzeczywistego czasu odjazdu, ilości wolnych miejsc na promie czy rowerów dostępnych w wypożyczalni;- ulepszone mapy oparte o Google Maps, włącznie z Google Street View;- rzeczywisty czas przyjazdów, odjazdów i informacje o utrudnieniach w ruchu dla przystanków wszystkich środków transportu, poszerzone o linie lotnicze Emirates;- informacje o ruchu drogowym, uwzględniające aktualne utrudnienia i obrazujące płynność ruchu na poszczególnych ulicach;- bardziej intuicyjny Planer Podróży , wzbogacony o funkcję centrowania początku podróży w aktualnej lokalizacji, poszerzony o możliwości podróży pieszej i rowerowej;- dział z pełniejszymi informacjami o funkcjonowaniu Transport for London, włącznie z zawieranymi umowami z innymi podmiotami, zwiększający przejrzystość formalnej struktury organizatora komunikacji;- ulepszone funkcje wyszukiwarki, pozwalające na łatwe filtrowanie informacji, aktualności, dokumentów i raportów.Komentarz Phila Younga, dyrektora działu Online w Transport for London:„Nasza nowa strona internetowa zwiększa klientom możliwości kontroli nad informacjami, oferując dane o podróży w czasie rzeczywistym i opcje czyniące planowanie i podróżowanie po Londynie prostsze niż kiedykolwiek. Bardzo uważnie słuchaliśmy sugestii i oczekiwań naszych klientów wobec strony internetowej, wykorzystując je do ukształtowania takiego serwisu informacyjnego, jaki oferujemy. W szczególności zaprojektowaliśmy stronę tak, by łatwiej korzystać z niej na smartfonach, tabletach czy laptopach, bowiem większość pasażerów sprawdza i planuje podróż w ruchu. Będziemy rozwijać stronę internetową bazując na opinii klientów, by wciąż być istotnym towarzyszem w podróżach po Londynie.” Ostatnia tak wielka aktualizacja strony internetowej TfL miała miejsce w 2007 roku. Specjaliście działu TfL Online intensywnie pracowali także przy okazji Olimpiady Londyn 2012, uważnie śledząc sposób przekazywania informacji o komunikacji pasażerom i zbierając dane do ulepszenia wyglądu i funkcjonalności strony. Od uruchomienia w trybie beta w lipcu 2013, nową stronę internetową odwiedziły ponad 2 miliony klientów, testując nowe możliwości i przesyłając opinie oraz sugestie. Odebrano około 6 tysięcy opinii, które zostały wykorzystane do ulepszenia witryny. O efektach świadczy uhonorowanie nowej strony TfL prestiżowymi nagrodami „Best User Experience of 2013”i „Best Information”, przyznawanymi innowacyjnym i wygodnym dla użytkowników produktom online. Doskonałe przygotowanie nowego serwisu internetowego nie jest jedynym przykładem tego, jak Transport for London dba o marketing w sieci. TfL jest liderem wśród podmiotów udostępniających dane źródłowe, oferując programistom nieodpłatnie szereg danych o rzeczywistym czasie podróży pojazdami londyńskiej komunikacji miejskiej. Korzysta z nich ponad 5 tysięcy programistów, tworząc około 200 aplikacji używanych przez miliony klientów. Jak widać, Internet z odpowiednika drukowanej ulotki stał się niezwykle dynamicznym medium, w które warto inwestować. Niestety w naszym kraju nie wszyscy przewoźnicy i organizatorzy komunikacji miejskiej nadążają za zmianami technologicznymi. Dostęp do informacji w sieci wciąż jest niepełny, a nawet najbardziej funkcjonalne strony internetowe wiodących operatorów komunikacji publicznej wydają się dość anachroniczne w porównaniu z nowoczesnymi kanałami informacyjnymi.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Londyn
UE
Wielka Brytania
informacja pasażerska
Internet

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....