Nowa kampania informacyjna MPK Wrocław
MPK ruszyło zkampanią „Jak ogarnąć wrocławskie kasowniki?”. W krótkich materiałach wideoprzewoźnik przypomina, jak sprawnie korzystać z nowych kasowników w tramwajachi autobusach.
Krótkie spoty pojawiły się na ekranach informacyjnych wpojazdach MPK Wrocław. – Zdarzają nam się jeszcze pytania, szczególnie odnowych użytkowników, dotyczące obsługi nowych dwufunkcyjnych kasowników,dlatego chcemy wyjść do pasażerów z taką informacją – tłumaczą w MPK.
{https://www.youtube.com/watch?v=IRUeInSSMQM}
Spoty na ekranach będą pojawiały się regularnie co najmniejprzez kilka tygodni. Krótkie materiały przygotowane z portalemwroclawskakomunikacja.pl pokazują, jak w prosty sposób można kupić bilety wnowych kasownikach. Kampania ma również pomóc rozwiać wątpliwości, typu: gdziepojawia się bilet skoro nie mam go fizycznie w ręku?, czy jak wygląda w takimwypadku kontrola biletów. Oprócz tramwajów i autobusów spoty będą pojawiać sięna kanałach MPK Wrocław w social mediach.
To nie pierwsza kampania informacyjna MPK Wrocław. W tamtymroku dużym zainteresowaniem cieszyła się akcja „W MPK obczaję dobre obyczaje”.Bohaterem animacji jest Maks, który przesiada się z auta do komunikacjimiejskiej. Niestety zapomina o wielu zasadach panujących w komunikacjizbiorowej. MPK w prosty i zabawny sposób o nich przypominało. Różnież ozasadach i zachowaniu w komunikacji miejskiej była kampania realizowana zdrużyną Ślęzy Wrocław „Są zasady w sporcie i w transporcie.
{https://www.youtube.com/watch?v=hPk8Sxm8_Qw}
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze