TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Niemcy skarżą się na opóźnienia pociągów
Tomasz Larczyński, TransInfo - Opublikowano: 31.01.2017 14:03:20 5 komentarzy
Deutsche Bahn chcą wprowadzić pociągi bez maszynistów

Pasażerowie kolejowi w Niemczech skarżą się na liczne opóźnienia i inne zaburzenia oferty przewozowej. Eksperci krytykują wieloletni niedostatek inwestycji w infrastrukturę.

W niemieckich mediach coraz głośniejszym tematem tematem są rosnące opóźnienia pociągów, a na niemieckim Twitterze rekordy popularności bije hashtag #Weichenstörung (zakłócenia w ruchu). Pechowo dla Niemców, spiętrzyło się na kolei kilka problemów naraz.

Deutsche Bahn ogłosiły na początku 2016 r. ambitny program modernizacji i rewitalizacji. Ponad 500 rozjazdów, 16 mostów i ponad 400 km torów być odnawiane ? w sumie ponad 1000 osobnych inwestycji. Okazało się, że szczególne problemy występują z mostami w Nadrenii Północnej-Westfalii.

Wiele problemów DB ma jednak źródło także w personelu. Niemcy, podobnie jak Polska, zmagają się z problemami w zakresie pozyskiwania wysokowykwalifikowanych robotników. DB wdrażają "Program Zatrudnienia Kolej Przyszłości" (Unternehmensprogramm Zukunft Bahn), który kładzie nacisk na pozyskiwanie wykwalifikowanego personelu.

Ponadto, pewnym problemem jest także rosnąca liczba pasażerów (o rekordach przewozów pasażerskich w Niemczech już pisaliśmy). Jak donoszą niemieckie media, ze szczególnymi problemami boryka się ostatnio z tego powodu np. Rhein-Sieg-Express (pociąg przyśpieszony) w Nadrenii-Westfalii. Mimo tłoku, DB nie wzmacniały odpowiednio składów i dopiero od niedawna w najbardziej obciążonych relacjach wprowadzają wagony piętrowe.

Politykę DB ? zwłaszcza zaniedbanie dopływu nowych kadr i zaniedbania inwestycyjne ? krytykują eksperci. Udo Bühlmann, dziennikarz kolejowy związany z kolońskim radiem Westdeutscher Rundfunk mówił w niemieckiej prasie, że efekty programu pozyskiwania kadr będzie widać dopiero za 5-10 lat, a do tego czasu wspomniane modernizacje mogą cierpieć opóźnienia z braku rąk do pracy, co jeszcze bardziej powiększy opóźnienia - zarówno inwestycji, jak i, przez to, samych pociągów.


WIĘCEJ
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Niemcy
modernizacja
pracownicy
  • Damian – 01.02.2017

    Według Polaków to tylko PKP się spóźnia, popatrzcie na Niemieckie koleje jakie wszystko jest super. Kiedy do durnych Polaków media dotrą z obiektywizmem? !!!.

  • fromex – 01.02.2017

    A w ogóle próbują docierać? Zwłaszcza te niemieckie/polskojęzyczne media? BTW: ciekawe czemu DB uchodźców nie zatrudni. A przepraszam, oni są po socjal, a nie żeby się pracą hańbić :>Z kwalifikacjami też może być problem.

  • kolejFAN – 01.02.2017

    No akurat zdjęcie ilustracyjne U-Bahna z Berlina jest kiepsko trafione jako pasujące do artykułu o opóźnieniach DB Fernverkehr/DB Regio

  • MR – 01.02.2017

    Hm, a pan Grube zrezygnował, "bo się dogadać w sprawie kontraktu nie mógł"...

  • P.Z. – 01.02.2017

    @kolejFANNie U-Bahn bo to (metro) tylko pociąg S-Bahn.A może zatrudnią naszych speców których miejsce zajmą Ukraińcy.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....