TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Niemcy pozbędą się diesli. Polska je wchłonie
PAP TransInfo.pl - Opublikowano: 09.11.2018 08:30:56
Niemcy pozbędą się diesli. Polska je wchłonie

Volkswagen, Daimler i BMW wesprą  swoich klientów przy wymianie aut na ekologiczne. To oznacza wzmożony import diesli do naszego kraju. Polski rząd nie zrobił nic, aby powstrzymać tę "brudną" lawinę.

Po czwartkowych rozmowach z przedstawicielami zarządów niemieckich koncernów motoryzacyjnych minister transportu Niemiec Andreas Scheuer oświadczył, że osiągnięto kompromis w sprawie udzielenia pomocy właścicielom starszych samochodów z silnikami Diesla.

Przemysł motoryzacyjny wykonał "bardzo silny ruch" - ocenił Scheuer wyniki negocjacji, jakie prowadzono w Berlinie przez ponad pięć godzin.

Poinformował, że koncerny Volkswagen, Daimler i BMW przyrzekły udzielenie swym klientom wsparcia finansowego w kwocie do 3 tys. euro. Ma to mieć między innymi formę premii za wymianę starszego samochodu dieslowskiego na nowy, spełniający aktualne normy toksyczności spalin. Oferta dotyczy 15 niemieckich miast, w których poziom zanieczyszczenia powietrza tlenkami azotu jest szczególnie wysoki.

Volkswagen i Daimler przewidują także przejmowanie do 3 tys. euro z kosztów niezbędnego modyfikowania silników wysokoprężnych u tych klientów, którzy nie zamierzają zmieniać samochodu. Wcześniej mowa była tylko o 2,4 tys. euro. Jak zaznaczył Scheuer, minie jakiś czas, zanim powstaną techniczne warunki do wprowadzania takich modyfikacji.

Zakazy wjazdu starszych samochodów z silnikami Diesla do różnych stref niemieckich miast obowiązują lub będą wkrótce obowiązywać w Hamburgu, Stuttgarcie, Frankfurcie nad Menem i Berlinie.

Polska wchłania

Taki ruch niemieckiego rządu oznacza jeszcze bardziej wzmożony ruch używanych aut do Polski. Ten rynek szybko rośnie od początku 2018 roku. Po pierwszym półroczu sprowadzono do Polski już blisko 0,5 mln aut osobowych i lekkich dostawczych o dopuszczalnej masie do 3,5 tony. Łącznie w tym roku do kraju przyjechało ich dokładnie 497 782 sztuk, czyli o 8,2% więcej niż w analogicznym okresie 2017 r.

Średni wiek auta z importu wyniósł aż 11,5 roku, co oznacza, że najwięcej z nich jest z rocznika 2007.

Aż 42,5% ze wszystkich sprowadzanych pojazdów to diesle i ich udział z miesiąca na miesiąc wciąż rośnie



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
smog
rząd
Niemcy
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...