TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Najwięcej na biletach zarabia POP Dworzec Wileński
ZTM TransInfo.pl - Opublikowano: 11.09.2019 15:26:25
Najwięcej na biletach zarabia POP Dworzec Wileński (foto: ZTM)

Sześć na stacjach metra, trzy na dworcach i jeden poza Warszawą – to pierwsza dziesiątka Punktów Obsługi Pasażerów. W pierwszym półroczu tego roku bilety o najwyższej wartości – ponad 8 mln zł - sprzedano w POP-ie Metro Dworzec Wileński.

Przez sześć miesięcy tego roku. w Punktach Obsługi Pasażerów Zarządu Transportu Miejskiego sprzedano bilety za ponad 53 mln zł. Ranking punktów, pod względem wartości sprzedanych biletów otwierają dwa punkty na stacjach metra – Dworzec Wileński z biletami sprzedanymi za ponad 8,1 mln zł i Centrum (5,8 mln zł), jako trzeci lokuje się ten dworcu Warszawa Centralna (5 mln zł). W pierwszej dziesiątce znalazły się także: Dworzec Zachodni (3,6 mln zł); Ratusz Arsenał (3 mln zł), Politechnika (2,9 mln zł), Dworzec Gdański (2,8 mln zł) i Służew (2,6 mln zł), Dworzec Wschodni (2,1 mln zł) oraz Legionowo ze sprzedażą za prawie 2,2 mln zł. Punkt w Legionowie, podobnie jak punkty w Piasecznie i Łomiankach, zostały uruchomione we współpracy z lokalnymi samorządami, aby ułatwić mieszkańcom kodowanie biletów w ramach oferty "Warszawa+".

W Warszawie jest 21 POP-ów. Znajdują się one w miejscach często odwiedzanych przez pasażerów – na stacjach metrach, dworcach, lotnisku i w centrum handlowym. Można w nich załatwić wszystkie formalności związane z Warszawskim Transportem Publicznym – kupić bilety, wyrobić Warszawską Kartę Miejską, uzyskać informacje czy złożyć odwołanie od wezwania wystawionego za jazdę bez ważnego biletu.

Pierwszy Punkt Obsługi Pasażerów otwarto w 2002 roku na stacji metra Świętokrzyska. Po nim pojawiły się kolejne – w 2003 roku na stacji Ratusz Arsenał i rok później na stacji Plac Wilsona.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Warszawa
ZTM Warszawa
bilet
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....