TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

MPK Łódź podsumowuje dwa miesiące systemu Open Payment System
TransInfo.pl - Opublikowano: 18.11.2017 10:02:10
MPK Łódź podsumowuje dwa miesiące systemu Open Payment System

Wczoraj, 16 listopada, minęły dwa miesiące funkcjonowania pilotażowego systemu płatności Open Payment System.

W czasie od 16 września do 16 listopada pasażerowie przeprowadzili przy pomocy tego systemu 47606 transakcji na kwotę 82276,33 złotych. Z danych transakcyjnych wynika, że pasażerowie korzystający z systemu najczęściej wykorzystują go przy przejazdach od 1 do 8 przystanków. Każdego dnia (średnio) dokonywanych jest około 800 transakcji. W weekendy jest ich nieco mniej, ale wynika to z mniejszej ilości pasażerów korzystających z systemu.

Poprawki:

Zgodnie z założeniami pilotażu od początku MPK nie tylko obserwuje sprzedaż, ale sprawdza również z jakimi problemami najczęściej zwracają się pasażerowie.

1) Ujednolicenie sposobu rozliczeń.

Jednym z nich były różne sposoby rozliczeń, które wykonawcy wdrożenia - Mennica Polska oraz Mastercard próbowali ujednolicić osiągając porozumienie z bankami i organizacjami płatniczymi. W chwili obecnej wiemy, że poprawiła się sytuacja dotycząca rozliczeń kart Visa – informuje MPK.

Przewoźnik przypomina również, że można odwiedzić stronę internetową www.ops.lodz.pl, gdzie w dziale http://ops.lodz.pl/faq/zawarte są wszelkie szczegółowe informacje tłumaczące sposób rozliczeń.

2) Dodatkowe informacje dotyczące korzystania z systemu.

MPK stwierdza dalej, że obserwowało, iż pomimo wielu informacji (w pojazdach, mediach etc) pasażerowie również przy opuszczaniu pojazdu wybierają kolejny raz taryfę - popełniając błąd skutkujący naliczaniem kolejnego przejazdu, a nie zakończeniem poprzedniego.

Postanowiono umieścić dodatkowe komunikaty zwracające uwagę na to, że przy wysiadaniu należy jedynie przyłożyć kartę. Nie należy ponownie wybierać taryfy, ponieważ to robimy tylko raz, przy wsiadaniu.

MPK przypomina, że cały czas, pod adresemops@mpk.lodz.plprzyjmuje uwagi pasażerów, odpowiadamy na pytania i wyjaśnia niejasności.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MPK Łódź
Łódź
bilet
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....