TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Metro otwarte dla wszystkich
- Opublikowano: 24.04.2015 18:52:44
Metro otwarte dla wszystkich

Dyrektor ZTM Wiesław Witek spotkał się w środę, 22 kwietnia, z podopiecznymi stowarzyszenia Otwarte Drzwi. Pracownicy ZTM i podopieczni wspólnie przejechali trasę II linii metra, przedstawiono zasady bezpiecznego korzystania z podziemnej kolejki, pokazano jak działają bramki i gdzie znajduje się Punkt Obsługi Pasażerów.

Spotkanie było efektem obietnicy, którą dyrektor Wiesław Witek złożył swoim gościom ze stowarzyszenia Otwarte Drzwi na styczniowym spotkaniu. Zapowiedział wtedy, że po otwarciu M2 zaprosi na wspólną wycieczkę. Teraz zaś nadszedł czas zrealizowania obietnicy.

Pracownicy ZTM spotkali się z podopiecznymi stowarzyszenia na stacji Rondo Daszyńskiego, gdzie dyrektor wytłumaczył jak należy zachowywać się na peronie i przestrzegał, żeby nie przechodzić za żółtą linię przy jego krawędzi.

Kolejnym punktem wycieczki była stacja Świętokrzyska. Tu grupa spotkała kontrolera, który wyjaśnił jak przebiega sprawdzanie biletów. Cierpliwie odpowiadał na wszystkie pytania o szczegóły swojej pracy, zniżki na bilety i o kartę miejską. Podopieczni nauczyli się też jak korzystać z bramek na I i II linii metra oraz przekonali się, że obsługa biletomatu wcale nie jest skomplikowana. Wizyta na stacji Świętokrzyska zakończyła się odwiedzinami w Punkcie Obsługi Pasażerów, w którym pracuje tłumacz języka migowego.

W trakcie przejazdu do stacji Centrum Nauki Kopernik podopieczni dowiedzieli się jak reagować w sytuacjach awaryjnych ? gdzie znajduje się hamulec bezpieczeństwa i jak porozumieć się z maszynistą.

Po wspólnym zdjęciu przed pomnikiem warszawskiej Syrenki grupa pojechała na stację Dworzec Wileński, gdzie wycieczka się skończyła.

Stowarzyszenie Otwarte Drzwi jest organizacją pozarządową, której misją jest przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu. Działa już od 15 lat. W tym czasie z pomocy Stowarzyszenia skorzystało ponad 80 tysięcy osób niepełnosprawnych, bezrobotnych, bezdomnych. Celem Stowarzyszenia jest opracowywanie nowych metod i form pomocy osobom w trudnej sytuacji życiowej. Współpracując z administracją państwową i prywatnymi firmami pomaga zapobiegać wykluczeniu społecznemu, rozwojowi patologii i degradacji społecznej osób defaworyzowanych. Działalność Stowarzyszenia "Otwarte Drzwi" została uhonorowana nagrodą specjalną Ministra Pracy i Polityki Społecznej za wybitne i nowatorskie osiągnięcia w dziedzinie polityki społecznej. 

Wycieczka objaśniająca zasady działania nowego odcinka linii metra była szczególnie ważna dla osób niepełnosprawnych umysłowo. Podopieczni stowarzyszenia mieli możliwość nauczenia się zasad bezpiecznej podróży, oswojenia się z nowymi obiektami, przećwiczenia odpowiednich zachowań oraz uzyskania odpowiedzi na nurtujące pytania od cierpliwych i życzliwych pracowników ZTM. Dzięki temu będą mogli chętniej i sprawniej korzystać z nowego połączenia.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
metro
Warszawa

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....