TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Mera z umową na "otwarte" biletomaty w Warszawie
TransInfo.pl - Opublikowano: 12.10.2018 13:00:36
Mera z umową na

12 października Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie podpisał umowę z Merą, na mocy której firma z Grodziska Mazowieckiego zostanie operatorem nawet 100 stacjonarnych automatów biletowych BS-10

Spółka wyprodukuje i zainstaluje urządzenia na własny koszt. Umowa, zakładającą współpracę w ramach tzw. systemu otwartego, będzie obowiązywała do końca 2022 roku.

- Chcemy, aby bilety Warszawskiego Transportu Publicznego były jak najłatwiej dostępne dla naszych pasażerów. Obecnie sieć ich sprzedaży to m.in. ponad 4 tys. punktów sprzedaży, Punkty Obsługi Pasażerów, ponad 700 biletomatów stacjonarnych i ponad 2000 automatów w pojazdach – mówi Wiesław Witek, dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego.

Otwarty system

Nawiązanie współpracy z ZTM jest możliwe dla każdego podmiotu zainteresowanego uczestnictwem w tzw. systemie otwartym. Musi on zaakceptować treść umowy oraz spełnić wymagania w zakresie funkcjonalności stacjonarnych automatów biletowych. Biletomaty mają umożliwiać sprzedaż ciągłą przez 24 godziny na dobę we wszystkie dni tygodnia, a także zapis na karcie zbliżeniowej biletów zakupionych przez internet. Urządzenia te muszą najpierw uzyskać pozytywną opinię ZTM, będącą efektem testów funkcjonalno-technicznych. Współpraca w systemie otwartym zakłada dostawę i montaż na koszt firmy co najmniej 30 biletomatów, uruchomienie sprzedaży w okresie maksymalnie do roku od zawarcia kontraktu, a także m.in. prowadzenie bieżącej eksploatacji i serwisu tych automatów.

Przypomnijmy, że warszawski Zarząd Transportu Miejskiego sukcesywnie rozbudowuje sieć dystrybucji biletów komunikacji miejskiej, której częścią są popularne wśród pasażerów stacjonarne oraz mobilne automaty biletowe. To coraz ważniejszy kanał dystrybucji, o czym świadczą dane dotyczące sprzedaży – ponad 55 proc. sprzedaży biletów pochodzi z biletomatów (42,7 proc. – stacjonarnych, 12,6 proc. – mobilnych).

Model BS-10

Warszawscy pasażerowie będą mieli możliwość zakupu biletów kartonikowych czy doładowania kart miejskich w automatach BS-10. Model BS-10, zaprojektowany i produkowany w Merze, umożliwia przeprowadzenie szybkich transakcji kartami zbliżeniowymi, stykowymi oraz telefonami komórkowymi za pomocą systemu płatności BLIK. Automaty obsługują również gotówkę oraz wydają resztę.

BS-10 został opracowany z myślą o osobach z niepełnosprawnościami. Biletomat spełnia wszystkie europejskie standardy dostępności dla osób z ograniczeniami ruchu oraz wzroku.

- Biletomaty BS-10 dla warszawskiego ZTM to najnowocześniejsze, ale zarazem już sprawdzone urządzenia. Z takiego samego modelu korzystają pasażerowie FlixBusa, lidera przewozów międzymiastowych w Europie. Biletomat musiał spełnić szereg precyzyjnych i restrykcyjnych norm, zanim trafił na rynek niemiecki. Dlatego jesteśmy przekonani, że również w Warszawie będą niezawodne, a mieszkańcy chętnie będą z nich korzystać– mówi Adam Filutowski, prezes Mery.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
biletomat
ZTM Warszawa
Mera
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....