TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Macro-System z QR-kontraktem w Warszawie
TransInfo.pl - Opublikowano: 28.08.2020 14:00:55
Macro-System z QR-kontraktem w Warszawie ; fot. Metro Warszawskie

Na kolejnych stacjach drugiej linii warszawskiego metra będzie można korzystać z czytników kodów QR.

W dniu 18 sierpnia ZTM Warszawa podpisał umowę z wykonawcą, która dotyczy dostawy i montażu systemu biletowego wraz z oprogramowaniem, obsługującego bilety QR. Jedynym wykonawcą, który złożył ofertę i który jednocześnie zdobył ten kontrakt jest Macro-System sp. z o.o. Wartość zawartej umowy to 476 256,00 PLN. Wskazana firma ma 130 dni na realizację zamówienia.

Obowiązki wykonawcy

Do obowiązków wykonawcy należeć ma przygotowanie w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy, projektu wykonawczego, który będzie podlegał uzgodnieniu z Metrem Warszawskim Sp. z o.o. oraz z ZTM. Następnie, zadaniem wybranej firmy będzie wykonanie w 8 bramkach szerokich (bagażowych) od stacji C09-Rondo Daszyńskiego do stacji C12-Nowy Świat – Uniwersytet, zmian sprzętowych i programowych, które umożliwią otwieranie tych bramek w obu kierunkach biletami w postaci kodu QR. Zmiany będą polegać na modyfikacji funkcjonujących obecnie 16 kasowników oraz dostosowaniu obudów bramek do zmodyfikowanych kasowników. Wykonawca ma również zmodyfikować oprogramowanie urządzeń SPOzP znajdujących się na wskazanych stacjach, które uwzględni nową funkcjonalność, w tym także zapewni rejestrowanie zdarzeń związanych z pracą nowego czytnika oraz dostarczanie danych konfiguracyjnych do zmodyfikowanych kasowników i dostarczanie kluczy do deszyfrowania kodów QR.

Cechy i funkcje systemu

Nowy system ma spełniać następujące cechy i funkcje:

- kasownik bramki szerokiej ma obsługiwać, oprócz aktualnie obsługiwanych nośników (bilety kartonikowe z paskiem magnetycznym, bilety na kartach zbliżeniowych), bilety w postaci kodu QR. Zmodyfikowany kasownik ma być doposażony w odpowiedni czytnik QR (ISO 18004),

- zmodyfikowane kasowniki w bramkach szerokich mają być konfigurowane tymi samymi plikami, co kasowniki w pozostałych bramkach na stacji,

- klucze do deszyfrowania kodów QR mają być pobierane z tego samego serwera, z którego pobierane są na inne stacje II linii metra,

- pliki aktywności generowane przez zmodyfikowane kasowniki mają mieć taką samą strukturę, jak pliki pochodzące z kasowników z pozostałych bramek na stacji oraz mają zawierać dodatkowo informacje dotyczące aktywności czytnika kodów QR,

- czytnik kodów QR ma być przystosowany do odczytu kodów nadrukowanych i kodów wyświetlanych na ekranach urządzeń elektronicznych,

- bramka i kasownik (w tym wszystkie czytniki biletów) mają wyświetlać informację dla pasażerów na jednym ekranie, wspólnym dla danego kierunku przejścia,

- bramki ze zmodyfikowanymi kasownikami mają być skomunikowane w celu wymiany danych i zarzadzania bramkami z funkcjonującym na stacji komputerem obsługującym pozostałe bramki,

- modyfikowane albo wymieniane obudowy bramek szerokich muszą być zgodne w zakresie szerokości i wysokości oraz użytego materiału i wykończenia z aktualnie istniejącymi obudowami.




Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
bilet
Warszawa
Macro-System

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....