TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Łodzianie nie chcą zmiany przewoźnika na 58 i 58A
TransInfo.pl - Opublikowano: 10.10.2016 12:28:22 8 komentarzy
fot. MPK Łódź

Linia 58 jest jedyną, którą obsługuje prywatna firma, a nie MPK Łódź. W tym roku kończy się umowa zawarta pomiędzy miastem a przewoźnikiem, stąd też od nowego roku obsługę linii 58 przejmie komunalna spółka.

Z takim rozwiązaniem nie godzą się korzystający z tego autobusu mieszkańcy, którzy powołali komitet społeczny w jego obronie. Chcą, aby przewozy realizowała nadal prywatna firma. O problemie informowali radnych z Doraźnej Komisji ds. Transportu. Mieszkańcy argumentują, że obecny poziom obsługi na tej linii jest bardzo wysoki. Pod apelem o pozostawienie prywatnego przewoźnika zebrali ponad 2200 podpisów. Wskazywali też na poparcie rad osiedli.

Urzędnicy z Zarządu Dróg i Transportu wyjaśniali, że linię mógłby obsługiwać nadal prywatny przewoźnik, ale najwcześniej w 2018 r., gdyż rok wcześniej trzeba by taką decyzję ogłosić w Biuletynie Informacji Publicznej, a tego do tej pory nie uczyniono. Radni zastanawiali się także, na jakiej zasadzie dokonałoby wyboru przewoźnika.

Firma obecnie realizująca obsługę linii 58 niekoniecznie wygrałaby ewentualny przetarg, jeśli wystartowałyby w nim także inne przedsiębiorstwa.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Łódź
ZDiT Łódź
MPK Łódź
  • P5 – 10.10.2016

    He he. W Warszawie odwrotnie. Znalazły by się tysiące domagające się zaprzestania obsługi przez PKS Grodzisk Mazowiecki - każdej linii którą obsługują...

  • xcz – 10.10.2016

    I tych wszystkich prywaciarzy... wywalić ! Bo to oszuści są !

  • hehuh – 10.10.2016

    Nadal na tej linii jeżdżą stare O405N? Jeśli tak, to mieszkańcy zachowują się co najmniej niepoważnie.

  • www – 10.10.2016

    Bez przesady. Prywatni przewoźnicy miejscy są różni i nie można wkładać ich do jednego worka. Wszystko zależy od tego czego się wymaga i ile płaci. W Warszawie ZTM mocno przymykał oczy na bylejakość i to po co mieli się starać. A że bezpieczeństwo pasażerów nie zawsze było brane pod uwagę to inny temat.Ciekawym przypadkiem jest GOP, gdzie inaczej płaci się PKM-om, a inaczej innym przewoźnikom, dlatego trudno żeby jakość usług była porównywalna. Chociaż i tak wielokrotnie autobusy prywaciarzy były o niebo lepsze od PKM-ów, które na marginesie żyją teraz z kupowania autobusów za środki UE. Taka konkurencja jest ok?

  • O405 – 10.10.2016

    @hehuh: Nie, w wiekszosci wysokopodlogowe O405 z lat 1987-1990. I to sa jedyne autobusy, ktore jeszcze naprawde maja KOMFORT jazdy. Bardzo duza ilosc WYGODNYCH siedzen, super zawieszenie, ciche silniki. O405 po prostu jest nie do zastapienia. Wyraznie niechca oSralisow lub nowoczesnych plastikowych Szmelcedesow na linii 58 i popieram to.

  • tut – 12.10.2016

    Mieszkańcy Stoków argumentują, że kierowcy Stoków zatrzymują się osobom starszym poza przystankami, a MPK nie będzie tak robić. Ciekawe co na to ITD?

  • tut – 12.10.2016

    Chodziło mi o kierowców KORO. Przepraszam za zamieszanie.

  • ŁDZ – 13.10.2016

    W autobusach KORO już przy 10 stopniach chodzi ogrzewanie. W MPK zależy od dyspozytora (zwykle okolice zera), albo kierowcy, który się zlituje. Autobusy stare, ale zadbane i wygodne. Kierowcy uprzejmi, a do tego jeżdżący dość szybko, ale bezpiecznie i zgodnie z przepisami. Dlatego mieszkańcy nie chcą MPK, które może i ma nowsze autobusy, ale jest wiecznie spóźnione, bo spora część kierowców jedzie jak emeryci, mało który włącza ogrzewanie gdy jest chłodno, tylko gdy jest minusowa temperatura, no i z kierowcami nigdy nie wiesz jak trafisz.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....