TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Łódzcy pasażerowie zadowoleni ze zmian
TransInfo,pl - Opublikowano: 12.12.2017 14:44:04
Łódzcy pasażerowie zadowoleni ze zmian

17 listopada MPK-Łódź zakończyło przyjmowanie ankiet. dt. przeprowadzonych zmian w komunikacji miejskiej. Prezentujemy jej wyniki na powyższych grafikach.

Aż 1546 osób z 3301, które wzięły udział w badaniu ankietowym, uważa, że nowe komunikaty głosowe są lepsze.

Z kolei nowy wygląd wiat oceniło pozytywnie 1556 osób, a w kwestii prezentacji rozkładów jazdy 1544 oczekuje by miały one format tzw. nowy - poprawiony.

Ankietę skierowaną do pasażerów komunikacji miejskiej przeprowadzono w dniach 30 października – 17 listopada 2017 r. Pytano w niej o to, jak po blisko pół roku od wprowadzenia zmian w zakresie informacji pasażerskiej oceniają ich funkcjonowanie. Ankieta dotyczyła trzech zasadniczych obszarów:

  • komunikatów głosowych,

  • wyglądu wiat przystankowych

  • sposobu prezentacji rozkładów jazdy.

Ankieta udostępniona była w wersji elektronicznej oraz papierowej. Wersje elektroniczne uzupełnić można było poprzez stronę internetową MPK-Łódź oraz za pośrednictwem portalu VOX POPULI.

Wersja papierowa dostępna była na Punktach Sprzedaży Biletów MPK-Łódź. W jej przeprowadzeniu – szczególnie wśród seniorów – wspierał przewoźnika Miejski Zespół ds. Seniorów, który zachęcał do wypełniania ankiet seniorów uczęszczających na warsztaty "Senior w Sieci" oraz korzystających z innych aktywności realizowanych w ramach działalności zespołu.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
badanie
MPK Łódź
przystanek
informacja
rozkład

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....