TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Łódź będzie musiała poczekać na tram-bus-pas
- Opublikowano: 21.06.2019 12:30:03
Łódź będzie musiała poczekać na tram-bus-pas; fot Prefa

Przejazd autobusów wiaduktem po torach tramwajowych w ciągu ul. Przybyszewskiego w Łodzi oddala się. Miasto unieważniło w tym przedmiocie kolejny przetarg.

Łódź czekała na oferty od wykonawców do dnia 6 czerwca. Zamawiający po raz kolejny nie otrzymał żadnej. W rezultacie konieczne będzie ogłoszenie kolejnego przetargu, a to nastąpi zapewne niebawem. Zamówienie miało zostać wykonane do 29 listopada. W obecnej sytuacji trudno będzie dotrzymać tego terminu.

Na czym polega inwestycja?

Zakres inwestycji obejmuje:

- zaprojektowanie i wykonanie remontu wiaduktu tramwajowego o długości 132,6 m i szerokości 8,4 m, wraz przystosowaniem go do ruchu autobusów komunikacji miejskiej,

- zaprojektowanie i wykonanie łącznic dojazdowych torowiska w systemie nawierzchni torowo-drogowej po stronie wschodniej i zachodniej wiaduktu,

- zaprojektowanie i wykonanie dwóch wjazdów dla autobusów komunikacji miejskiej na projektowane torowisko o nawierzchni torowo-drogowej z istniejącej bitumicznej nawierzchni drogowej,

- zaprojektowanie i wykonanie dwóch wyjazdów dla autobusów komunikacji z projektowanego torowiska o nawierzchni torowo-drogowej na istniejącą bitumiczną nawierzchnię drogową,

- zaprojektowanie i wykonanie zabezpieczenia ruchu w formie krawężników o wysokości 18 cm od strony zewnętrznej i od strony słupów trakcyjnych,

- zaprojektowanie i wykonanie barieroporęczy/balustrad zewnętrznych i ekranów przeciwporażeniowych nad trakcją elektryczną kolejową i tramwajową,

- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.

Autobusy na szyny

W ramach zamówienia miało być przeprowadzone oczyszczenie i naprawa ubytków na powierzchni betonowych elementów konstrukcyjnych wiaduktu tramwajowego. Nawierzchnia torowo-drogowa miała być tak zaprojektowana i wykonana, by zapewnić możliwość przejazdu autobusów o szerokości 2,55 m, z uwzględnieniem skrajni budowli, szerokości pojazdu wraz z lustrami bocznymi, w szczególności biorąc pod uwagę lokalizację słupów trakcyjnych, barier ochronnych i peronów przystankowych.

Przy tym planuje się zachowanie istniejących przystanków tramwajowych, przy których po realizacji inwestycji mają zatrzymywać się autobusy. Wjazd i wyjazd z nawierzchni torowo-drogowej po zachodniej stronie wiaduktu zostanie zaprojektowany i wykonany w sposób umożliwiający wjazd i wyjazd autobusom w ul. Niciarnianą.

Z kolei po stronie wschodniej wiaduktu ma zostać wymieniona konstrukcja torowiska klasycznego na nawierzchnię torowo-drogową na odcinku niezbędnym do wyjazdu autobusów na jezdnię w kierunku wschodnim i wjazdu na tę nawierzchnię w kierunku zachodnim. Długość łącznic dojazdowych ma uwzględniać swobodny dojazd i wyjazd autobusu przegubowego o długości 18 m.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
buspas
Lódź
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....