TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Limanowa ponawia przetarg na dworzec i przystanki
TransInfo.pl - Opublikowano: 21.01.2019 19:00:31
Limanowa ponawia przetarg na dworzec i przystanki

Miasto Limanowa po raz kolejny próbuje wyłonić wykonawców, w dwuczęściowym przetargu, dotyczącym budowy dworca przesiadkowego (część 1) i budowy 29 fotowoltaicznych wiat przystankowych wraz z systemami informatycznymi (część 2).

Zamówienie realizowane ma być w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach większego projektu pod nazwą: "Niskoemisyjny Transport Miejski w Limanowej" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

Jak było poprzednio?

Przypomnijmy, że przy pierwszym podejściu zamawiający nie otrzymał ofert na budowę dworca przesiadkowego, a budowy fotowoltaicznych wiat chciały podjąć się dwa podmioty:

  • Sprint S.A – który zaproponował postawienie wiat za cenę 12 953 823,30 PLN brutto

  • konsorcjum: TK Telekom Sp. z o.o. i mpTechnology Sp. z o.o., z ceną 8 487 000,00 PLN brutto.

Nawet najtańsza oferta była dla małego budżetu miasta (5 000 000 PLN) za droga i Limanowa unieważniła przetarg również w tej części.

Etapy wykonania zamówienia

Tak jak poprzednio, całe zamówienie zostało podzielone na następujące etapy:

- etap I – wykonanie projektów budowlanych - dworca autobusowego, wiat przystankowych, niezbędnej infrastruktury podziemnej wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych, umożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z założeniami, w tym także obejmujące uzyskanie warunków, uzgodnień i zgód z odpowiednimi zarządcami dróg w zależności od kategorii drogi. Ten etap ma zostać zrealizowany w ciągu 4 miesięcy od dnia podpisania umowy,

- etap II - wykonanie projektów wykonawczych - dworca autobusowego, wiat przystankowych, niezbędnej infrastruktury podziemnej oraz kompletnych instalacji. Będzie to zrobione do 2 miesięcy od dnia złożenia protokołu częściowego dla etapu I,

- etap III - budowa i dostawa oraz uruchomienie dworca autobusowego, wiat przystankowych, niezbędnej infrastruktury podziemnej oraz kompletnych instalacji. W/w czynności mają być wykonane do 12 miesięcy od dnia złożenia protokołu częściowego dla etapu II,

- etap IV - dostawa i uruchomienie pozostałych kompletnych instalacji, których wykonawca nie był wstanie uruchomić na etapie III, a które z uwagi na właściwości techniczne muszą być zabudowane i uruchomione w celu zakończenia projektu inwestycyjnego pod nazwą "Niskoemisyjny Transport Miejski w Limanowej.

Zamawiający w stosunku do poprzedniego SIWZ wydłużył terminy wykonania etapów projektowych.

Dworzec autobusowy

Nowy dworzec autobusowy ma być dwukondygnacyjny, gdzie parter stanowić ma przestrzeń otwarta, swobodna, natomiast piętro ma pełnić funkcje wydzielone. Na parterze znajdzie się hol z rozkładem jazdy wyświetlonym na monitorze, a także dyspozytornia. W holu ma znaleźć się miejsce na paczkomaty i multimedialny punkt informacji turystycznej. Pasażerowie będą mieli do dyspozycji przeszkloną poczekalnię z widokiem na plac manewrowy. W środku będzie można skorzystać z toalet, ładowarek do telefonów, Wi-Fi, miejsca do przechowania bagażu i automatów do napojów, na jedzenie itp. Na piętrze znajdzie się z kolei bawialnia dla dzieci, szatnia, salonik multimedialny. Cały budynek będzie energooszczędny.

Wiaty i tablice

Wiaty o długości 6 m i wysokości 2,45 m mają być wyposażone w:

- minimum 8 miejsc siedzących,

- podświetloną odporną przed dewastacją i wpływem warunków atmosferycznych gablotę na reklamę,

- odporną przed dewastacją i wpływem warunków atmosferycznych gablotę z mapą linii autobusowych i planowanym rozkładem jazdy,

- adaptacyjny system oświetlenia nocnego LED - sprzężony z czujnikiem ruchu i obecności,

- obrotową kamerę monitoringu typu mini-ptz przestrzeni w okolicy przystanku,

- autonomiczny system fotowoltaiczny z odśnieżaniem połaci dachowej lub pochylony zabudowany na stelażu ponad połacią dachową,

- system Wi-Fi (Hot-Spot),

- zintegrowana z przystankiem dwustronna dwuwierszowa lub jednowierszowa tablica systemu SIP (zależne od lokalizacji),

- kosz na śmieci.


Wszystkie elementy elektroniczne i elektryczne przystanku powinny być zasilane przez odnawialne źródła energii (system złożony z paneli fotowoltaicznych, akumulatorów, odpowiedniej klasy inwertera z systemem zarządzającym). Rezerwowo w okresie zimowym, aby uniknąć głębokiego rozładowania baterii system zasilania powinien być tak zaprojektowany i dostarczony, aby miał możliwość przepięcia się na zasilanie z instalacji oświetlenia ulicznego lub innego źródła zasilania.

Tablice, które pojawią się na przystankach muszą być dwuwierszowe oraz dwustronne (po dwa wiersze na każdą stronę), a w 9 lokalizacjach zamawiający wymaga dostawy tablicy jednowierszowej. Treść wyświetlana na tablicach musi pozwalać na logiczny podział wyświetlanej informacji pomiędzy różne środki transportu: komunikacja miejska, komunikacja międzygminna.

Warunki przetargu

Zamawiający zaplanował otwarcie ofert na dzień 11 lutego. Z kolei kryteria oceny ofert to niezmiennie: cena (60%), wysokość kary umownej za nieterminowe wykonanie wskazanego w SIWZ etapu realizacji zamówienia (40%).




Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
dworzec
przystanek
Limanowa
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....