TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Lecisz za granicę? Poznaj prawa pasażera!
ULC - Opublikowano: 28.08.2014 21:42:42
Lecisz za granicę? Poznaj prawa pasażera!
Pod tym tytułem poradnik dla pasażerów przygotował Urząd Lotnictwa Cywilnego. Twój lot jest opóźniony lub został odwołany? Odmówiono Ci wejścia na pokład samolotu? Sprawdź, jakie prawa Ci przysługują i gdzie zgłosić się po pomoc. Prezentujemy najważniejsze fragmenty lotniczej broszury. Gdy lot jest opóźniony W tym przypadku przewoźnik ma obowiązek: - zapewnić nam posiłki i napoje adekwatne do czasu oczekiwania, - umożliwić wykonanie 2 rozmów telefonicznych, - umożliwić przesłanie 2 wiadomości faxem lub mailem. Jeżeli wylot nastąpi następnego dnia, przewoźnik ma obowiązek zapewnić transport i nocleg w hotelu. Gdy opóźnienie wyniesie powyżej 5 godzin i zrezygnujemy z przelotu, przewoźnik ma obowiązek zwrócić nam całą należność za zakupiony bilet. Pasażerowi przysługuje także odszkodowanie pieniężne, jeśli z powodu opóźnionego lotu przybędzie on do celu z 3-godzinnym opóźnieniem. Odszkodowanie to nie przysługuje w przypadku, gdy lot został opóźniony z przyczyn niezależnych od przewoźnika (np. złe warunki atmosferyczne). Gdy lot został odwołany Wówczas mamy prawo, w terminie 7 dni, do zwrotu biletu lub zmiany planu podróży. Jeżeli na 14 dni przed wylotem nie zostaniemy poinformowani o odwołaniu lotu (lub zostaniemy powiadomieni w okresie krótszym), a przewoźnik jednocześnie nie zaproponuje przelotu alternatywnego, przysługuje nam odszkodowanie pieniężne w wysokości od 250 do 600 euro –w zależności od długości trasy. Wspomniane odszkodowanie nie przysługuje w przypadku, gdy lot odwołano z przyczyn niezależnych od przewoźnika (np. złe warunki atmosferyczne). Gdy odmówiono wejścia na pokład samolotu Jeżeli tak się stało, przysługuje nam prawo do odszkodowania oraz zwrot pełnego kosztu biletu lub zmiana planu podróży. Przewoźnik ma także obowiązek zaopiekować się nami, czyli zapewnić posiłki i napoje. W przypadku, gdy wylot nastąpi następnego dnia –przewoźnik ma obowiązek zapewnić nocleg w hotelu wraz z dojazdem. Więcej informacji o prawach pasażerów na stronie Urzędu Lotnictwa Cywilnego  tutaj .
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
pasażer
lotnisko
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....