TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Kontrolerzy pomogli zagubionym obcokrajowcom
ZIKIT TL, TransInfo - Opublikowano: 12.01.2017 14:37:40
fot. ZIKiT Kraków

Nie radzili sobie z kupnem biletu i jechali w przeciwną stronę niż zamierzali. W takich okolicznościach dwóch zagranicznych turystów natknęło się na kontrolerów w autobusie 501. Całą sytuację obserwował jeden z pasażerów, który potem ją opisał w liście do ZIKiT-u.

W dniu 30.12.2016 ok. godz. 12.00 byłem świadkiem pracy kontrolerów biletów w autobusie linii 501 jadącym z centrum Krakowa do Nowej Huty.

W trakcie kontroli biletów okazało się, że w autobusie jedzie dwoje zagranicznych turystów nie znających języka polskiego, którzy nie mieli przy sobie biletów. Przyczynę tą tłumaczyli  w języku angielskim, że próbowali zakupić bilety w autobusie płacąc za nie banknotami lub kartą, lecz nie było takiej możliwości.

Dodatkowo okazało się, że pomylili kierunki jazdy, gdyż chcieli dotrzeć do centrum Krakowa?

Kontroler w sposób uprzejmy wyjaśnił im w języku angielskim, że powinni próbować rozmienić pieniądze, po czym sam pomógł im rozmienić wśród pasażerów banknoty na monety i dokonać zakupu biletów w automacie autobusowym.

Następnie kontrolerzy wysiedli wraz z turystami i wskazali im właściwy kierunek i przystanek, z którego odjeżdżają autobusy do centrum oraz poinformowali jakimi liniami można tam dotrzeć (...)

Jestem przekonany,  właśnie tacy ludzie, dają swoim zachowaniem świadectwo profesjonalizmu służb kontrolujących bilety Krakowskiej Komunikacji Miejskiej oraz bezpośrednio przyczyniają się do budowania dobrej opinii o Krakowie wśród gości przybywających z zagranicy.

- W imieniu kontrolerów dziękujemy za miłe słowa. Kontrolerzy w mundurach, którzy oprócz sprawdzania biletów, informują pasażerów i udzielają im pomocy, to zupełnie nowy model, wypracowany przez Kraków ? mówi Marcin Korusiewicz, dyrektor ZIKiT.

Krakowscy kontrolerzy na nowych zasadach pracują od 1 lutego 2016 roku, czyli już prawie rok.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Kraków
kontrola
turyści
cudzoziemcy
informacja

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....