TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Konduktorzy i kierowcy po Akademii Euro
PL.2012 - Opublikowano: 22.12.2011 22:13:25
Konduktorzy i kierowcy po Akademii Euro

Pytani o wrażenia z Akademii Euro wszyscy uczestnicy bardzo wysoko oceniają program i sposób prowadzenia szkoleń. Chwalą zarówno lekcje języka angielskiego, jak i zajęcia z profesjonalnej obsługi klienta czy różnic międzykulturowych. Wielu z nich podkreśla, że już w tej chwili wykorzystuje w pracy nabyte na kursie umiejętności. Na szkolenia Akademii na Mazowszu zapisało się już 692 z zakładanej liczby 720 osób. Inicjatorem projektu jest PL.2012 spółka Ministra Sportu i Turystyki, a jest on realizowany wspólnie z Urzędami Marszałkowskimi Województw: Dolnośląskiego, Wielkopolskiego, Pomorskiego i Mazowieckiego. Mimo że uczestnicy Akademii reprezentują różne branże i zawody, wszyscy mieli podobną motywację, kiedy pracodawcy zaproponowali im udział w szkoleniach. Postanowili podnieść swoje kwalifikacje i przygotować się do EURO 2012 aby profesjonalnie obsługiwać turystów, którzy przyjadą do Polski. Te umiejętności przydadzą się im także po Turnieju.
-„Głównym powodem uczestnictwa w kursach Akademii było to, że jestem kierowcą i uznałem, że warto poznać zagadnienia związane z obsługą klienta. W podjęciu mojej decyzji dużą rolę odegrała też możliwość nauczenia się anielskiego. Nie chciałem ponownie znaleźć się w sytuacji, w której nie rozumiem, co turyści do mnie mówią'.- tłumaczy Pan Mieczysław. I dodaje: „Niedawno miałem okazję do rozmowy po angielsku. To była taka typowa sytuacja: jak dojechać, gdzie wysiąść, ile zapłacić'.

Umiejętności związane z profesjonalną obsługą klienta nabyte na szkoleniach poza swoją wartością merytoryczną odegrały też ważną rolę psychologiczną, bo umożliwiły uczestnikom nabranie pewności siebie. Wielu podkreśla, że dzięki możliwości porozumienia się w obcym języku, czy zrozumienia odmiennych zachowań, będą chętniej otwierać się na kontakty z innymi ludźmi. -„Czuję się pewniej w kontaktach z klientami po szkoleniach interpersonalnych. Prowadzący zajęcia zwrócili nam szczególną uwagę na to, że ludzie różnią się między sobą, do każdego należy podejść w sposób indywidualny i nie wolno ulegać stereotypom' –mówi pani Barbara.
Tak wysoka ocena szkoleń Akademii wynika z faktu, że program został stworzony zgodnie z potrzebami uczestników. Zwroty językowe i odgrywane podczas szkoleń scenki odzwierciedlają sytuacje z jakimi studenci stykają się na co dzień w swojej pracy. Zajęcia prowadzone są w małych grupach, nowoczesnymi metodami pomagającymi w zapamiętywaniu materiału. Nie bez znaczenia jest też wybór lektorów i trenerów. -„Świetnie przygotowani, fantastyczni ludzie!'- chwali prowadzących szkolenia Pan Wojciech. Jest także przekonany, że wiedza wyniesiona z kursu bardzo mu się przyda: „Odświeżyłem swój angielski. Pozostałe szkolenia wzbogaciły moją wiedzę, zwłaszcza w zakresie znajomości atrakcji regionu. Dzięki Akademii będę się czuł pewniej w kontaktach z turystami.' Na zakończenie pełnego cyklu szkoleń uczestnicy otrzymają podręcznik „Organizacja masowych imprez sportowych na przykładzie UEFA EURO 2012™'. Zawierać on będzie podsumowanie modułów szkoleniowych, podstawowe informacje praktyczne, wskazówki na temat organizacji sportowych imprez masowych na przykładzie organizacji EURO 2012, mapy Miast Gospodarzy, słowniczek i popularne zwroty w językach obcych.
Warto pamiętać o tym, że każdy z uczestników Akademii Euro podniesie poziom swojej merytorycznej wiedzy i będzie mógł ją wykorzystywać przy obsłudze zagranicznych turystów nie tylko w trakcie Mistrzostw, ale także wiele lat po ich zakończeniu. To istotny czynnik stałego wzrostu atrakcyjności turystycznej Polski w ujęciu długofalowym. –„Bezpośredni kontakt z turystami pomoże wzmocnić pozytywny wizerunek naszego kraju, dzięki czemu goście zagraniczni będą chętnie i coraz liczniej wracać do Polski w kolejnych latach po EURO 2012”–mówi Monika Jakubiak, Kierownik Strategiczny Akademii Euro w PL.2012. Aby to się udało, konieczne jest zapewnienie im najwyższego poziomu obsługi.
Akademia Euro, współfinansowana ze środków Unii Europejskiej, realizowana jest w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII, Poddziałanie 8.1.1. Swym zasięgiem obejmuje cztery regiony: dolnośląski, wielkopolski, pomorski i mazowiecki, gdzie w 2012 r. będzie najwięcej turystów zagranicznych.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
kierowca
konduktor
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...