TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Koncept wygrał przystankowy przetarg ZTP Kraków
- Opublikowano: 19.09.2019 17:30:37
Koncept wygrał przystankowy przetarg ZTP Kraków ; fot. UM Kraków

Niebawem na krakowskich przystankach pojawi się 20 nowych wiat. Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie rozstrzygnął przetarg, którego celem było wyłonienie dostawcy wiat.

Do zamawiającego wpłynęły dwie oferty:

  • KONCEPT Robert Pawłowski z ceną 496 120,50 PLN.

  • TEJBRANT Polska Sp. z o.o. z ceną 594 114,60 PLN.

ZTP nie miał trudnego wyboru, bowiem kierował się wyłącznie ceną, a więc wybór padł na pierwszą (tańszą) z wymienionych propozycji. Ta tylko mieściła się w jego budżecie. Jak łatwo policzyć, średni koszt jednej nowej wiaty dla Krakowa to około 25 tys. PLN. Umowa została już podpisana z wybranym wykonawcą, który będzie miał czas na realizację inwestycji do 29 listopada.

Lokalizacja nowych wiat

Wiaty zostaną posadowione na następujących przystankach: Agatowa (kierunek Złocień i Półłanki), Bazarowa (kierunek Złocień), Cechowa (kierunek Bieżanów), Drużbackiej (kierunek Soboniowice), Fort Swoszowice (kierunek Myślenicka), Hallera (kierunek Bieżanów i Kurdwanów), Kłuszyńska (kierunek Skawina), Malinowskiego (kierunek Myślenicka), Pod Lipą (kierunek Soboniowice), Skotniki Kościół (Skotniki), Szparagowa (kierunek Nowa Huta i Przewóz), Taklińskiego (kierunek Zakopiańska i Skawina), Węzeł Wielicki (kierunek Cechowa), Winnicka (kierunek Tyniecka i Ruczaj), Wilga (Swoszowice).

Specyfikacja techniczna

Wiaty powinny chronić pasażerów przed niekorzystnymi czynnikami atmosferycznymi, takimi jak: deszcz, wiatr czy nadmierne nasłonecznienie oraz zapewniać pasażerom dostateczną widoczność nadjeżdżających pojazdów. Elementy użyte do konstrukcji wiaty nie mogą posiadać ostrych krawędzi niebezpiecznych dla pasażerów. Wiaty winny mieć konstrukcję modułową, przy czym pojedynczy segment ściany tylnej powinien być dostosowany do umieszczenia w nim szyby o szerokości 1350 mm. Wszystkie wiaty muszą posiadać ścianę tylną zbudowaną z trzech modułów (segmentów). Na przystankach zostaną zamontowane różne typy wiat (standardowa, z cofniętym słupkiem lub wspornikowa wąska).

Mając na uwadze względy estetyczne, wizualne oraz utrzymaniowe, a także możliwie maksymalne ujednolicenie infrastruktury przystankowej na terenie Krakowa na przystankach winny zostać posadowione wiaty, których forma architektoniczna jest spójna z już istniejącymi konstrukcjami. Słupy, profile krawędziowe dachu, itp. winny być wykonane z profili aluminiowych zabezpieczonych malowaniem proszkowym. Obowiązującym kolorem elementów konstrukcyjnych wiaty oraz jej wyposażenia (gabloty, kosze itp.) ma być kolor popielaty. Skrajny lewy segment ściany tylnej (pierwszy od strony odjazdowej) będzie przeznaczony na umieszczenie na nim gabloty na rozkłady jazdy.

Pod zadaszeniem na długości dwóch segmentów ma znajdować się zintegrowana z konstrukcją ławka, której elementy winny być pomalowane na kolor identyczny jak wiata. Siedzisko i oparcie powinny być wykonane z drewna liściastego twardego (np. jesion, dąb) i odpowiednio zabezpieczone przed ogniem. Do wiaty winien być zamontowany kosz na śmieci w kolorze takim jak wiata, w kształcie walca bez ostrych krawędzi, o pojemności ok. 40 l, wyposażony w daszek chroniący przed opadami atmosferycznymi.




Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
przystanek
ZTP Kraków
Konept
  • Marcin Michał Macha – 19.09.2019

    O matko. Właściwie mogli by sobie darować. Po co wydawać pieniądze na wiatę która przed niczym nie chroni?

  • Tomasz Sędor – 19.09.2019

    Ciągle nie rozumiem dlaczego zmienili kolor wiat na szary... Zawsze były niebieskie

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....