TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Komunikacja podczas pandemii. Fakty od ZTM
TransInfo.pl - Opublikowano: 22.09.2020 20:00:46
Komunikacja podczas pandemii. Fakty od ZTM; fot. ZTM

Zarząd Transportu Metropolitalnego (ZTM) rozpoczął kampanię informacyjną o bezpieczeństwie podróżowania podczas pandemii koronawirusa.

Akcja #dbajmy o siebie nawzajem - przedstawiając działania profilaktyczne podejmowane w środkach komunikacji - ma na celu przywrócenie zaufania do podróżowania autobusami i tramwajami. Liczba korzystających z komunikacji zbiorowej w ostatnich miesiącach znacząco spadła.

Jak wyjaśnił rzecznik prasowy ZTM Michał Wawrzaszek, kampania, która ma uświadamiać skalę działań podjętych na rzecz bezpieczeństwa w pojazdach komunikacji miejskiej, ruszyła w związku z Europejskim Dniem Zrównoważonego Rozwoju. Tradycyjne media, tj. citilighty, billboardy, dzienniki regionalne oraz stacje radiowe, wspiera intensywna akcja internetowa oraz dystrybucja materiałów drukowanych za pośrednictwem ponad czterdziestu urzędów miast i gmin.

Komunikacyjne obostrzenia

ZTM przypomina, że trwająca od marca pandemia i wprowadzane w związku z nią obostrzenia dotkliwie odbiły się na komunikacji miejskiej. "Wprawdzie okoliczności związane z COVID-19 wymusiły stworzenie nowych procedur i wprowadzenie dodatkowych środków bezpieczeństwa, jednak podróżni, nie widząc ich na własne oczy, nie zdają sobie z nich sprawy" - wskazał rzecznik.

Od września, kiedy sytuacja zaczęła powoli ulegać poprawie, ZTM rozpoczął akcję, której celem jest próba odzyskania zaufania pasażerów do transportu publicznego i zachęcenie ich do powrotu do komunikacji miejskiej.

-"Zamiast ogólnych komunikatów o zapewnieniu bezpieczeństwa, postawiliśmy na operowanie faktami i konkretnymi, dużymi liczbami obrazującymi skalę działania metropolitalnego organizatora transportu. Treść materiałów bazuje na dialogu pomiędzy +My+ – organizator transportu i +Ty+ – pasażer" - wyjaśnił dyrektor ds. handlowych ZTM Andrzej Stangret.

My i Ty

Po stronie "My" wyeksponowane zostały konkretne działania, m.in. ilości zużywanych w środkach komunikacji detergentów, codzienna dezynfekcja 1500 pojazdów, wydatek 2,5 mln zł na środki dezynfekujące do pojazdów. Kampania przypomina też o zasadach zachowania w przestrzeni publicznej w czasie pandemii - po stronie "Ty" znalazły się informacje o obowiązku zasłaniania ust i nosa oraz myciu i dezynfekcji rąk. Obie części komunikatu mówią o wspólnej odpowiedzialności za bezpieczeństwo – wskazują przedstawiciele ZTM."Z jednej strony mówimy, jak ogromną pracę wkładamy w działanie transportu na terenie Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii, a z drugiej strony przypominamy mieszkańcom o ciążących na nich obowiązkach" – podsumował Wawrzaszek.

Zarząd Transportu Metropolitalnego jest organizatorem komunikacji miejskiej na terenie 56 miast i gmin w województwie śląskim, działa na obszarze 2,5 tys. km kw., gdzie żyje ponad 2 mln mieszkańców. Na zlecenie organizatora transportu codziennie na drogi wyjeżdża 1 500 autobusów, tramwajów i trolejbusów. Wszystkie te pojazdy, należące do ok. 40 operatorów, obsługują ok. 450 linii i zatrzymują się na prawie 7 tys. przystanków. W 2019 r. pokonały ponad 100 mln km, obsługując ok. 250 mln przejazdów.(PAP)


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
akcja
ETZT
GZM

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....