TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Kolejne podejście do tramwajowo-autobusowej trasy na Nowy Dwór
TransInfo.pl - Opublikowano: 04.01.2019 10:00:34
Kolejne podejście do tramwajowo-autobusowej trasy na Nowy Dwór

Autobusy i tramwaje pojadą z osiedla Nowy Dwór do centrum Wrocławia wydzieloną trasą. Wrocławskie Inwestycje Sp. z o.o. (działające w imieniu Gminy Miasto Wrocław) – po raz kolejny szukają wykonawców, którzy podejmą się tego zadania. Inwestycja jest wsparta dofinansowaniem z Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Cała inwestycja ma być realizowana w latach 2019-2021.

To kolejne podejście do budowy trasy tramwajowej na Nowy Dwór. Ostatnio miasto za budowę 7-kilometrowego odcinka zamierzało przeznaczyć 230 mln zł i podzieliło inwestycję na 22 odrębne zadania. Urzędnicy chcieli w ten sposób zwiększyć szanse na pozyskanie mniejszych wykonawców, których na rynku jest więcej. Ci zgłosili się tylko do 13 części inwestycji, a jedynie w trzech przypadkach zaproponowali stawki, na które stać miasto.

Podział na części

Teraz inwestycja został podzielona na osiem części i w każdej z nich firmy mogą składać oferty. Zadania dla wykonawców przedstawiają się następująco:

- część 1 – wycinka kolidującej zieleni na obszarze całości inwestycji wraz z operatem brakarskim – zamówienie obejmuje wycinkę drzew i krzewów na odcinku od ul. Orląt Lwowskich do ul. Rogowskiej,

- część 2 – nadzór i badania archeologiczne na obszarze całości inwestycji,

- część 3 – modernizacja stacji Nabycińska – chodzi tu o przebudowę instalacji stacji prostownikowej zlokalizowanej przy ul. Nabycińskiej,

- część 4 – budowa tramwajowej relacji skrętnej na skrzyżowaniu ulic – Podwale i Sądowa – zakres prac obejmuje m.in. budowę południowej łącznicy tramwajowej (relacji skrętnej) na wskazanym skrzyżowaniu, budowę dwóch zwrotnic w istniejącym torowisku, przebudowę konstrukcji drogowej w dostosowaniu do nowego układu torowego, przebudowę sygnalizacji świetlnej,

- część 5 – budowa łącznika kanalizacji deszczowej pomiędzy ul. Strzegomską a Fabryczną,

- część 6 – budowa zagospodarowania TAT (trasy autobusowo-tramwajowej) wraz z infrastrukturą podziemną i naziemną na odcinku od km 2+690 do km 2+950 oraz kanalizacji deszczowej,

- część 7 – montaż trakcji tramwajowej na odcinku od km 1+170 (ul. Smolecka) do istniejącej pętli "Wrocławski Park Przemysłowy",

- część 8 – montaż instalacji i urządzeń sygnalizacji świetlnej i sterowania ruchem wraz z oprogramowaniem i uruchomieniem systemu.

Zakres robót

Przedmiotem całego przedsięwzięcia są prace niezbędne dla budowy wydzielonego, zabudowanego torowiska tramwajowego, czyli trasy autobusowo-tramwajowej (TAT) od pl. Orląt Lwowskich (z wpięciem w ul. Podwale i ul. Piłsudskiego) ulicami: Robotniczą i Strzegomską z wyprowadzeniem torowiska w ul. Rogowską na podstawie dokumentacji projektowej i decyzji administracyjnych dostarczonych przez miasto. Realizacja TAT będzie wymagała przebudowy wiaduktu kolejowego, budowy nowego wiaduktu tramwajowego, tunelowego przejścia dla pieszych oraz murów oporowych, budowy nowej stacji transformatorowej zasilającej trakcję tramwajową oraz modernizację istniejących stacji, a także budowę przepompowni wód opadowych, przebudowę pełnej infrastruktury podziemnej i naziemnej kolidującej z TAT i budowę infrastruktury na potrzeby TAT.

Ze względu na konieczność dostosowania przebudowanej infrastruktury, inwestycja obejmuje również budowę kanalizacji deszczowej pomiędzy ul. Strzegomską i ul. Fabryczną z wpięciem w kanalizację deszczową w ul. Fabrycznej (realizowaną w ramach odrębnej inwestycji) oraz budowę tramwajowej relacji skrętnej na skrzyżowaniu ulic Sądowej i Podwale (układ torowy i trakcyjny), jak również przebudowę trakcji kolejowej i sieci sterowania ruchem kolejowym w obszarze budowanego wiaduktu.

Warunki przetargu

Zamawiający zaplanował otwarcie ofert na dzień 4 lutego. Oferty złożone w każdej części przetargu będą oceniane z uwzględnieniem różnych kryteriów. Najważniejszym kryterium w każdym zadaniu jest cena (waga 60%).



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
integracja
buspas
Wrocław
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....