TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Kolej inwestuje w aglomeracjach
PAP TransInfo.pl - Opublikowano: 17.08.2016 17:22:52 5 komentarzy
fot. PKP PLK

Modernizacja torów i nowe przystanki mają usprawnić ruch pasażerski w największych miastach - pisze "Rzeczpospolita".

Po modernizacji części kluczowych szlaków dalekobieżnych kolej przyśpiesza prace w celu usprawnienia połączeń aglomeracyjnych. Jeszcze w tym roku wyłoniony ma być wykonawca drugiego etapu modernizacji linii obwodowej w Warszawie. Najnowsza inwestycja obejmie przebudowę trzech przystanków (Warszawa Koło, Warszawa Kasprzaka i Warszawa Zachodnia) oraz budowę dwóch dodatkowych dla Kolei Mazowieckich i SKM (Warszawa Obozowa i Powązkowska).

Prace zaczną się w marcu i będą kosztować 43 mln zł. Wcześniej zmodernizowano stację Warszawa Gdańska. Przejmie obsługę ruchu dalekobieżnego podczas modernizacji linii średnicowej.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP PLK
  • soad – 17.08.2016

    A kiedy "plk" potraktuje uczciwie aglomeracje śląsko - zagłębiowską?Kiedy z m o d e r n i z u j e trasy wylotowe na wschód (Kraków) na zachód (Opole, Wrocław) na północ (Częstochowa) na południe (Bielsko-Biała, Brama Morawska) Skandaliczne postępowanie "warszawki" przez ostatnie 25 lat.Dobrej zmiany nie widać!!!!!!!!!!!

  • allensteiner – 18.08.2016

    Kiedy wreszcie inwestycje w aglomeracje Olsztyna ?!

  • soad – 18.08.2016

    Z całym szacunkiem - Olsztyn jest piękny ale ile mieszkańców liczy sobie ta aglomeracja? 200 - 250 tys. wobec 2,5 - 3 mln. Liczba potencjalnych klientów kolei 10 razy większa.

  • www – 18.08.2016

    @soad A od kiedy to niby PLK nie modernizuje trasy z Gliwic do Wrocławia??? Nie była i nie jest dostosowywana do prędkości 160km/h??? O ile dobrze pamiętam trasa z Gliwic do Opola przez Strzelce Opolskie też była rewitalizowana. Odbywająca się modernizacja trasy między Gliwicami i Katowicami nie jest przypadkiem kolejnym etapem modernizacji linii do Wrocławia??? Modernizacja stacji w Gliwicach, Zabrzu, nawet w Katowicach Załężu same się robią, czy zrobiły?A czego oczekujesz od trasy do Częstochowy? Ta trasa nie była modernizowana? Istnieje potrzeba przebudowy linii na 160 km/h? A po co? Według mnie była i jest na bieżąco modernizowana. Tory na tej trasie są zupełnie stare? Przecież nie tak dawno był kłopot ze źle ułożonymi odcinkami na zakrętach, bo zostały użyte szyny, które według producenta powinny być wykorzystywane na prostych odcinkach.. A modernizacja stacji w Zawierciu, Będzinie, Sosnowcu itd. nie była ostatnio realizowana? Tory w Będzinie, czy Dąbrowie Górniczej nie były w całości wymieniane? O Katowicach nie ma co wspominać, bo niefunkcjonalny syf został zastąpiony normalnymi przykrytymi peronami i bardziej funkcjonalnym dworcem, czy to się komuś podoba czy nie. Trasa do Bielska-Białej też w ogóle nie była modernizowana? A tunel w Pszczynie skąd się wziął??? A wyremontowane perony, czy windy w Bielsku-Białej uruchomione w tym roku to skąd?Faktem jest, że modernizacja linii z Katowic do Krakowa ciągnie się od niepamiętnych czasów, ale w końcu zaczyna nabierać tempa.Pytam się gdzie mieszkasz, że takie bzdury wypisujesz. Wszystkiego na raz nie da się zmodernizować, ale pisanie, że na Górnym Śląsku nic się nie robiło przez ostatnie 25 lat to wierutne kłamstwo. Może warto wyjść z domu i pojechać do GOP, bo z tego co piszesz nie masz pojęcia co było w ostatnich latach robione. Wstyd! Na dzisiaj wystarczy złośliwości.

  • Pt47 – 24.08.2016

    Tytuł jest nieadekwatny do treści. Powinien raczej brzmieć: "Kolej inwestuje w aglomeracji warszawskiej" bo o niej tylko traktuje. Zresztą najwięcej inwestuje się w linie prowadzące do Warszawy. Czyli jednak wszystkie drogi prowadzą do ... stolicy

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....