TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Jedna kolejka za biletem
PKP IC - Opublikowano: 03.04.2013 16:05:31
Jedna kolejka za biletem

3 kwietnia br. na Dworcu Centralnym w Warszawie rozpoczęły się testy systemu zarządzania jedną kolejką do kas. Rozwiązanie ma na celu zwiększenie komfortu klientów oraz skrócenie czasu oczekiwania w kolejce. Testy potrwają dwa miesiące. Zdobyte doświadczenia pozwolą zdecydować czy przewoźnik wdroży podobny system na innych dworcach. System jednej kolejki jest często stosowany w dużych sieciach handlowych, na lotniskach czy dworcach, czyli miejscach gdzie występuje duża liczba klientów obsługiwanych w kilku punktach. Nie wymaga drukowania numerków. Klient dowiaduje się, która kasa jest wolna, dzięki informacji wyświetlanej na monitorze oraz za pośrednictwem komunikatu głosowego. PKP Intercity wdroży zarówno informację wizualną jak i dźwiękową. To rozwiązanie zostało wybrane z myślą o osobach starszych, słabowidzących lub niewidomych. –„Dążymy do tego, aby korzystanie z usług PKP Intercity było coraz bardziej komfortowe. Rozwijamy kanały internetowe, wprowadzamy możliwość płacenia kartą we wszystkich pociągach, ale nie zapominamy również o pasażerach kupujących bilety na dworcach. Naszym celem jest podniesienie efektywności obsługi pasażerów, przyspieszenie przepływu klientów oczekujących w kolejce i zniwelowanie związanego z tym poczucia niepewności”- mówi Zuzanna Szopowska, rzecznik prasowy PKP Intercity.

Pilotaż systemu zarządzania jedną kolejką rozpocznie się 3 kwietnia na największym dworcu, czyli na warszawskim Dworcu Centralnym, gdzie w holu głównym w 14 okienkach kasowych dziennie realizowanych jest ponad 4 000 transakcji. Potrwa do końca maja.  Testy potrwają około dwóch miesięcy. Po ich zakończeniu, zebrane doświadczenia, pomogą nam podjąć decyzję o wdrożeniu rozwiązania na innych dworcach –tam, gdzie dysponujemy większą liczbą kas –dodaje Zuzanna Szopowska.

System jednej kolejki dla PKP dostarczyła firma Tensator. To światowy lider w dziedzinie systemów kontroli i zarządzania ruchem ludzi i kolejek. Posiada ponad 40 lat doświadczeń w organizowaniu kolejek w Wielkiej Brytanii i Europie, a od ponad wieku jest obecna w USA. Firma współpracuje m.in. z Emirates, Air France, British Airways czy Virgin Rail/Air. W Polsce firma wdrożyła systemy m.in. w Polskich Portach Lotniczych, PLL LOT, Metro Group, H&M, Cinema City, Rossmann, Tesco czy Carrefour.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
PKP Intercity
dworzec
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....