TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Jedna kolejka za biletem
PKP IC - Opublikowano: 03.04.2013 16:05:31
Jedna kolejka za biletem

3 kwietnia br. na Dworcu Centralnym w Warszawie rozpoczęły się testy systemu zarządzania jedną kolejką do kas. Rozwiązanie ma na celu zwiększenie komfortu klientów oraz skrócenie czasu oczekiwania w kolejce. Testy potrwają dwa miesiące. Zdobyte doświadczenia pozwolą zdecydować czy przewoźnik wdroży podobny system na innych dworcach. System jednej kolejki jest często stosowany w dużych sieciach handlowych, na lotniskach czy dworcach, czyli miejscach gdzie występuje duża liczba klientów obsługiwanych w kilku punktach. Nie wymaga drukowania numerków. Klient dowiaduje się, która kasa jest wolna, dzięki informacji wyświetlanej na monitorze oraz za pośrednictwem komunikatu głosowego. PKP Intercity wdroży zarówno informację wizualną jak i dźwiękową. To rozwiązanie zostało wybrane z myślą o osobach starszych, słabowidzących lub niewidomych. –„Dążymy do tego, aby korzystanie z usług PKP Intercity było coraz bardziej komfortowe. Rozwijamy kanały internetowe, wprowadzamy możliwość płacenia kartą we wszystkich pociągach, ale nie zapominamy również o pasażerach kupujących bilety na dworcach. Naszym celem jest podniesienie efektywności obsługi pasażerów, przyspieszenie przepływu klientów oczekujących w kolejce i zniwelowanie związanego z tym poczucia niepewności”- mówi Zuzanna Szopowska, rzecznik prasowy PKP Intercity.

Pilotaż systemu zarządzania jedną kolejką rozpocznie się 3 kwietnia na największym dworcu, czyli na warszawskim Dworcu Centralnym, gdzie w holu głównym w 14 okienkach kasowych dziennie realizowanych jest ponad 4 000 transakcji. Potrwa do końca maja.  Testy potrwają około dwóch miesięcy. Po ich zakończeniu, zebrane doświadczenia, pomogą nam podjąć decyzję o wdrożeniu rozwiązania na innych dworcach –tam, gdzie dysponujemy większą liczbą kas –dodaje Zuzanna Szopowska.

System jednej kolejki dla PKP dostarczyła firma Tensator. To światowy lider w dziedzinie systemów kontroli i zarządzania ruchem ludzi i kolejek. Posiada ponad 40 lat doświadczeń w organizowaniu kolejek w Wielkiej Brytanii i Europie, a od ponad wieku jest obecna w USA. Firma współpracuje m.in. z Emirates, Air France, British Airways czy Virgin Rail/Air. W Polsce firma wdrożyła systemy m.in. w Polskich Portach Lotniczych, PLL LOT, Metro Group, H&M, Cinema City, Rossmann, Tesco czy Carrefour.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
PKP Intercity
dworzec

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....