II Kongres Organizatorów i Operatorów Publicznego
W maju odbędzie się II Kongres Organizatorów i OperatorówPublicznego Transportu Miejskiego. Komunikacja miejska jest uznawana za jeden znajbardziej miastotwórczych aspektów gospodarki komunalnej.
Izba Gospodarcza Komunikacji Miejskiej wspólnie z MiejskimPrzedsiębiorstwem Komunikacyjnym w Poznaniu Sp. z o.o. oraz Związkiem MiastPolskich organizują II Kongres Organizatorów i Operatorów PublicznegoTransportu Miejskiego. Odbędzie się on 28 i 29 maja br. w Poznaniu.
Pogłębienie współpracy
Celem Kongresu jest pogłębianie współpracy rożnych podmiotóww zakresie współtworzenia coraz lepszej oferty transportu miejskiego.
Komunikacja miejska należy do tych kluczowych obszarówfunkcjonowania miast, które decydują o ich atrakcyjności. Dotyczy to zarównobezpośredniej efektywności działania, jak i pośredniego wpływu na jakość życiamieszkańców. Szczególnie widać to w ostatnich latach, gdy komunikacja miejskauznana została za jeden z najbardziej miastotwórczych aspektów gospodarkikomunalnej.
Aby sprawnie działała, konieczne jest współdziałanie nietylko różnych podmiotów bezpośrednio zaangażowanych w jej tworzenie, takich jakorganizatorzy i operatorzy. Ważny jest również szeroko pojęty kontekst działania.I właśnie Kongres ma łączyć różne perspektywy widzenia transportu publicznego.
Dla kogo?
Uczestnikami Kongresu będą przedstawiciele instytucjipaństwowych, władz samorządowych, organizatorów i operatorów publicznegotransportu miejskiego oraz innych przedsiębiorstw świadczących usługi na rzeczkomunikacji miejskiej.
Tegoroczny Kongres rozpocznie się w dniu 28 maja o godz.10.00, a zakończy w dniu 29 maja ok. godz. 14.00. Miejscem wydarzenia będzieHotelu Mercure Poznań Centrum przy ul. Roosevelta 20 w Poznaniu.
Obrady odbywać się będą w ramach pięciu bloków tematycznych:
-
Blok I. Ustawy dostępnościowe
-
Blok II. Wybrane kwestie dot. monitoringu wizyjnego,windykacji należności, kart/biletów imiennych w świetle przepisów o ochroniedanych osobowych RODO
-
Blok III. Nowa organizacja transportu miejskiego wobecprocesów metropolizacji obszarów w dużych aglomeracjach oraz postępującejsuburbanizacji miast
-
Blok IV. Jak efektywnie rozwijać współpracę pomiędzyorganizatorami a operatorami w szerszej niż lokalna płaszczyźnie?
-
Blok V. Reklamowy
Informacje nt. programu,kosztów i rejestracji wkrótce.
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze