TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

GMV będzie serwisował własny system. W Szczecinie
TransInfo.pl - Opublikowano: 23.02.2019 17:00:40
GMV będzie serwisował własny system. W Szczecinie

ZDiTM Szczecin otrzymał tylko jedną ofertę w przetargu na utrzymanie systemu zarządzania komunikacją miejską.

Jak można było się spodziewać okazji nie przepuścił GMV Innovating Solutions Sp. z o.o., który chce wykonać zamówienie za równe 3 000 000,00 PLN brutto. Tymczasem zamawiający w swoich zasobach finansowych ma przygotowane nieco mniej, bo 2 873 084,00 PLN. Jak dobrze pójdzie, to GMV będzie utrzymywało system, który samo wcześniej dostarczyło i wdrożyło. Różnica będzie polegać na tym, iż dotychczas GMV naprawiało wady systemu w ramach gwarancji i rękojmi, a teraz (jak firma zostanie oczywiście wybrana) zrobi to na podstawie odrębnej umowy.

Miasto ma niewiele czasu na zastanawianie, bowiem usługi mają być świadczone do końca tego roku. Z uwagi na to, że akceptacja oferty wymaga dołożenia stosunkowo niewielkich środków pieniężnych, spodziewamy się ostatecznego podpisania umowy z wykonawcą. Można mieć zatem nadzieje, że sprawność szczecińskiego systemu zarządzania komunikacją miejską będzie się stale poprawiać.

Przedmiot zamówienia

Przypomnijmy, że przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego (rozumianego jako utrzymanie w pełnej sprawności, konserwacji i konfiguracji) oraz rozwoju sprzętu i oprogramowania centralnego systemu zarządzania komunikacją miejską (CSZKM), będącego w posiadaniu zamawiającego w Szczecinie.

Usługi, które mają być świadczone przez zwycięskiego wykonawcę zostały podzielone na dwie grupy: usługi standardowe oraz usługi dodatkowe dotyczące rozwoju oprogramowania. Wśród tych pierwszych miasto wyróżniło:

- utrzymanie funkcjonalności sprzętu i oprogramowania, w tym usługi serwisu i utrzymania pogwarancyjnego oprogramowania – usuwanie zarejestrowanych awarii/usterek lub awarii krytycznych,

- usługi serwisu i utrzymania pogwarancyjnego sprzętu – tablic SIP oraz urządzeń pokładowych (zarówno w lokalizacji, jak i pozamiejscowo – w warsztacie wykonawcy), w tym przeglądy i konserwacje sprzętu,

- utrzymanie sprawnej łączności GSM (z wyłączeniem samych kart SIM).

Z kolei usługi dodatkowe według miasta, to usługi rozwoju i wsparcia rozwoju świadczone na prośbę zamawiającego, zgodnie z dodatkowym, pisemnym zleceniem złożonym przez zamawiającego. Wykonawca przedstawi zamawiającemu do akceptacji oszacowany nakład pracy i wyrażony w liczbie roboczogodzin niezbędnych na wykonanie zlecenia. Liczba roboczogodzin na usługi dodatkowe wliczona będzie w cenę oferty – 100 roboczogodzin. Zamawiający zastrzegł sobie możliwość uruchomienia zamówienia dodatkowego na kolejne roboczogodziny przy zachowaniu ceny jednej roboczogodziny z oferty.

W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do utrzymywania dyspozycyjności i dozoru technicznego oraz podejmowania wszelkich czynności zapewniających utrzymanie w pełnej sprawności technicznej oprogramowania oraz sprzętu CSZKM. Wykonawca ma zapewnić usługę telefonicznego wsparcia serwisowego 24h/dobę do usuwania awarii krytycznych w oprogramowaniu CSZKM. Obowiązkiem wykonawcy będzie również dbanie o jednoznaczne i czytelne wyświetlenie wszystkich sygnałów świetlnych i komunikatów na tablicach oraz poprawne działanie biletomatów, poprzez bieżące naprawy usterek zgłaszane przez zamawiającego za pośrednictwem dedykowanego serwisu internetowego.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
ITS
Szczecin
ZDiTM Szczecin
GMV
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....