TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Gdańsk ma nowy Punkt Obsługi Klienta ZTM
ZARZĄD TRANSPORTU MIEJSKIEGO W GDAŃSKU - Opublikowano: 17.08.2012 23:09:30
Gdańsk ma nowy Punkt Obsługi Klienta ZTM

Punkt Obsługi Klienta ZTM nr 2 zmienił lokalizację z Al. Grunwaldzkiej. Teraz łatwo można zaparkować i dotrzeć komunikacją miejską z różnych dzielnic i osiedli miasta. Budynek, w przeciwieństwie do poprzedniego, wyposażony jest we wszystkie udogodnienia dla osób niepełnosprawnych. Wystarczy wysiąść:

- dla tramwajów przystanki: Pl. Komorowskiego, Wyspiańskiego, Miszewskiego;

- dla autobusów przystanki: Wyspiańskiego, Uphagena;

- i przejść niewielką odległość do nowego POK ZTM naprzeciwko rynku we Wrzeszczu.

Co podkreślają klienci w dni targowe czyli wtorki i piątki czynny już jest od godz. 7:30.

W punkcie Obsługi Klienta każdy pasażer może:

- złożyć wniosek o wydanie karty miejskiej

 - złożyć wniosek o wydanie lub przedłużenie karty dużej rodziny

 - doładować kartę miejską biletami okresowymi

 - kupić bilety jednorazowe

 - złożyć reklamację dotyczącą kart miejskich

Punkt czynny w dni powszednie: pon., śr., 10:30 –17:30 /  wt., czw., pt. 07:30 –14:30 / soboty i niedziele –nieczynne. W punkcie zapłacisz kartami płatniczymi i gotówką.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
ZTM Gdańsk
Gdańsk

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....