TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Gdańsk: kultura na 4, profesjonalizm na 3
ZKM GDAŃSK - Opublikowano: 06.04.2012 11:32:47
Gdańsk: kultura na 4, profesjonalizm na 3

Ponad miesiąc, od 24 stycznia do 29 lutego, ZKM Gdańsk zbierał opinie pasażerów na temat zachowania kierowców i motorniczych. Anonimową ankietę zamieszczoną na stronie Zakładu Komunikacji Miejskiej wypełniło prawie 1600 osób. Firma poprosiła o odpowiedzi na pytania dotyczące kultury osobistej kierowców i motorniczych oraz profesjonalizmu i kultury obsługi w gdańskich autobusach i tramwajach. Jak wynika z ankiety –prawie połowa pasażerów dobrze i bardzo dobrze ocenia kulturę osobistą kierowców i motorniczych. 13% wystawia im piątkę, 34% czwórkę, a 31% trójkę. Źle i bardzo źle kulturę osobistą prowadzących pojazdy ocenia 22% ankietowanych. Średnia ocena dla kierowców i motorniczych to trójka (3,3).

Kolejne pytania dotyczyły kultury obsługi pasażerów w gdańskich autobusach i tramwajach. Dobrze i bardzo dobrze kulturę obsługi pasażerów ocenia 39% ankietowanych. 1/3 ankietowanych przyznała prowadzącym pojazdy trójkę. Średnia ocena dla kierowców i motorniczych wyniosła 3,13.

Ostatnie dwa pytania dotyczyły profesjonalizmu obsługi w gdańskich tramwajach i autobusach. Dobrze i bardzo dobrze profesjonalizm obsługi ocenia 40% ankietowanych. 30% ankietowanych określiło ją jako dostateczną, wystawiając kierowcom i motorniczym trójkę. Średnia ocena dla kierowców i motorniczych wynosi 3,13.

Anonimowa ankieta dotycząca kultury osobistej kierowców i motorniczych oraz profesjonalizmu i kultury obsługi w gdańskich autobusach i tramwajach została zamieszczona na stronie internetowej Zakładu Komunikacji Miejskiej w Gdańsku po raz pierwszy. Jest to projekt cykliczny, który Zakład zamierza powtórzyć w drugiej połowie tego roku. –„Mamy nadzieję, że analiza ocen pasażerów pomoże nam w podnoszeniu jakości usług, a kierowców i motorniczych zmobilizuje do jeszcze lepszej pracy. Ogromną wagę przywiązujemy do standardów obsługi i kultury prowadzących pojazdy. Wyniki ankiety pokazują, że pasażerowie dostrzegają nasze starania, a to nas cieszy i motywuje. Naszym celem jest oczywiście wynik bardzo dobry, dlatego nie spoczniemy na laurach”–mówi Jerzy Zgliczyński Prezes Zakładu Komunikacji Miejskiej w Gdańsku.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
ZKM Gdańsk
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....