TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Gdańsk: kultura na 4, profesjonalizm na 3
ZKM GDAŃSK - Opublikowano: 06.04.2012 11:32:47
Gdańsk: kultura na 4, profesjonalizm na 3

Ponad miesiąc, od 24 stycznia do 29 lutego, ZKM Gdańsk zbierał opinie pasażerów na temat zachowania kierowców i motorniczych. Anonimową ankietę zamieszczoną na stronie Zakładu Komunikacji Miejskiej wypełniło prawie 1600 osób. Firma poprosiła o odpowiedzi na pytania dotyczące kultury osobistej kierowców i motorniczych oraz profesjonalizmu i kultury obsługi w gdańskich autobusach i tramwajach. Jak wynika z ankiety –prawie połowa pasażerów dobrze i bardzo dobrze ocenia kulturę osobistą kierowców i motorniczych. 13% wystawia im piątkę, 34% czwórkę, a 31% trójkę. Źle i bardzo źle kulturę osobistą prowadzących pojazdy ocenia 22% ankietowanych. Średnia ocena dla kierowców i motorniczych to trójka (3,3).

Kolejne pytania dotyczyły kultury obsługi pasażerów w gdańskich autobusach i tramwajach. Dobrze i bardzo dobrze kulturę obsługi pasażerów ocenia 39% ankietowanych. 1/3 ankietowanych przyznała prowadzącym pojazdy trójkę. Średnia ocena dla kierowców i motorniczych wyniosła 3,13.

Ostatnie dwa pytania dotyczyły profesjonalizmu obsługi w gdańskich tramwajach i autobusach. Dobrze i bardzo dobrze profesjonalizm obsługi ocenia 40% ankietowanych. 30% ankietowanych określiło ją jako dostateczną, wystawiając kierowcom i motorniczym trójkę. Średnia ocena dla kierowców i motorniczych wynosi 3,13.

Anonimowa ankieta dotycząca kultury osobistej kierowców i motorniczych oraz profesjonalizmu i kultury obsługi w gdańskich autobusach i tramwajach została zamieszczona na stronie internetowej Zakładu Komunikacji Miejskiej w Gdańsku po raz pierwszy. Jest to projekt cykliczny, który Zakład zamierza powtórzyć w drugiej połowie tego roku. –„Mamy nadzieję, że analiza ocen pasażerów pomoże nam w podnoszeniu jakości usług, a kierowców i motorniczych zmobilizuje do jeszcze lepszej pracy. Ogromną wagę przywiązujemy do standardów obsługi i kultury prowadzących pojazdy. Wyniki ankiety pokazują, że pasażerowie dostrzegają nasze starania, a to nas cieszy i motywuje. Naszym celem jest oczywiście wynik bardzo dobry, dlatego nie spoczniemy na laurach”–mówi Jerzy Zgliczyński Prezes Zakładu Komunikacji Miejskiej w Gdańsku.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
ZKM Gdańsk

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....