TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Dwóch chętnych na rozszerzenie ŚKUP
- Opublikowano: 26.07.2018 15:01:05
Dwóch chętnych na rozszerzenie ŚKUP

MZK Tychy w dniu 11 lipca otworzyły oferty w przetargu na rozszerzenie systemu Śląskiej Karty Usług Publicznych (ŚKUP) na pojazdy MZK Tychy wraz z wprowadzeniem obsługi karty płatniczej.

Dwóch wykonawców stanęło do przetargu, z chęcią realizacji zamówienia:

  • Pierwszy z nich to Asseco Data System S.A., a jego propozycja opiewa na cenę 13 178 981,08 PLN brutto oraz wykonanie I etapu zamówienie w terminie 7 miesięcy i II etapu w terminie 10 miesięcy.

  • Druga zaś – pochodzi od Mennicy Polskiej S.A., która chce wykonać inwestycję za cenę 16 974 000,00 PLN w terminach 10 miesięcy (etap I) i 13 miesięcy (etap II).

Dodajmy jeszcze, że zamawiający ma przygotowane na to zadanie 15 143 900 PLN. Oznacza to, że tylko oferta Asseco Data mieści się w budżecie zamawiającego. Do tego nie możemy pominąć faktu, że w kryteriach oceny ofert oprócz ceny (z wagą 40%), spore znaczenie ma termin wykonania zamówienia (12%), gdzie Asseco Data pokonuje konkurencję i może liczyć w tym kryterium na komplet punktów. Wydaje się zatem, że Asseco jest bliżej zwycięstwa, o ile oferta ta jest zgodna z SIWZ. O tym kto ostatecznie zdobędzie zamówienie dowiemy się niebawem.

Zakres zamówienia

Przypomnijmy, że zamówienie obejmuje:

- dostawę, instalację i uruchomienie sprzętu w pojazdach MZK Tychy wraz z niezbędnym osprzętem i okablowaniem, jak również oprogramowaniem dla tego sprzętu,

- dostawę i uruchomienie kontrolerek wraz z oprogramowaniem,

- przygotowanie podstawowego Centrum Przetwarzania Danych (CPD) na serwerach fizycznych i wirtualnych w chmurze,

- uruchomienie zapasowego CPD w chmurze, będącego odwzorowaniem podstawowego CPD,

- dostawę oprogramowania centralnego wymaganego do właściwej pracy infrastruktury wyniesionej oraz zapewniającego integrację z systemami zewnętrznymi wraz z jego instalacją w obu centrach przetwarzania danych,

- dostawę systemu łączności z urządzeniami za pomocą wydzielonej sieci APN, jak również łączności pomiędzy serwerowniami oraz z systemami zewnętrznymi (system ŚKUP, system Agenta rozliczeniowego kart płatniczych) za pomocą bezpiecznych łączy,

- szkolenia użytkowników systemu,

- utrzymanie w okresie wdrażania,

- zapewnienie funkcjonowania dostarczonego przedmiotu umowy przez okres utrzymania.

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień dodatkowych w łącznej wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu podobnych usług, co zamówienie podstawowe i będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego tj. objętym niniejszym postępowaniem.

Etapy wdrażania ŚKUP

Zamówienie ma być wykonane etapami. Część pierwsza zamówienia – tj. wdrożenie systemu dla MZK – składa się z dostawy, wdrożenia i utrzymania w okresie wdrażania systemu w pojazdach operatorów wraz z wprowadzeniem obsługi karty płatniczej, obejmującego system teleinformatyczny zbudowany ze sprzętu oraz oprogramowania wraz z infrastrukturą techniczną niezbędną do jego działania. Pierwsza część zamówienia zakończy się protokołem odbioru końcowego wdrożenia systemu dla MZK. Wdrożenie systemu obejmuje także dostawę całości sprzętu i oprogramowania, jego instalację, szkolenia użytkowników, w efekcie czego możliwe będzie odebranie w pełni działającego systemu. Część pierwsza obejmuje również utrzymanie serwisowe sprzętu i oprogramowania oraz świadczenie usług autoryzacji i rozliczeń do czasu podpisania protokołu odbioru końcowego wdrożenia systemu. Część pierwsza będzie odebrana w dwóch etapach. Pierwszy etap obejmuje uruchomienie funkcjonalności systemu ŚKUP i ma być zrealizowany w terminie nie później niż do 10 miesięcy od podpisania umowy. Drugi etap części pierwszej – obejmuje całość części pierwszej zamówienia, nieuwzględnionej w poprzednim etapie. W szczególności obejmuje uruchomienie funkcjonalności obsługi i rozliczania transakcji dokonywanych kartą płatniczą w pojazdach i kontrolerkach oraz funkcjonalność pobierania opłat przewoźnego i opłat dodatkowych kartą płatniczą w kontrolerkach. Ten etap zostanie wykonany w terminie nie później niż do 13 miesięcy od podpisania umowy. Z kolei druga część zamówienia obejmuje usługę utrzymania całego systemu, która będzie świadczona przez 2 lata od podpisania protokołu odbioru końcowego wdrożenia systemu. Usługa utrzymania systemu obejmuje m.in. świadczenie usług autoryzacji i rozliczeń dla kart płatniczych, utrzymanie serwisowo-eksploatacyjne wszystkich elementów systemu.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
bilet
MZK Tychy
KZK GOP
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....