TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Drogie utrzymanie gdyńskiego Tristara
TransInfo.pl - Opublikowano: 25.10.2018 19:30:16
Drogie utrzymanie gdyńskiego Tristara

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni znalazł wykonawców, którzy są chętni do świadczenia usług utrzymania, konserwacji i remontu urządzenia infrastruktury i oprogramowania systemu TRISTAR.

Taką wolę wyraziło konsorcjum firm: Sprint S.A. (lider) i Eldro Serwis Sp. z o.o. Problem polega na tym, że nie wiadomo, czy miasto zdecyduje się na jedyną ofertę złożoną w przetargu, bo jest droga.

Opiewa na kwotę 4 821 578,79 PLN, podczas gdy miasto szacowało, że realizacja przedmiotu zamówienia wraz z prawem opcji (nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego) zamknie się w kwocie 2 730 202,05 PLN brutto. Jak zatem łatwo policzyć brakuje ponad 2 mln PLN.

To dużo i taka przepaść między oczekiwaniami zamawiającego, a propozycją wykonawców jest zaskakująca. Ciężko sobie wyobrazić, że miasto mogłoby znaleźć brakujące środki. W takim układzie można się spodziewać unieważnienia przetargu. Gdynia planowała, że zwycięzca będzie świadczył usługi od 11 grudnia 2018 roku do końca 2019 roku. Póki co, nie wiadomo czy tak się stanie. Pozostaje zatem czekać na rozstrzygnięcie.

Utrzymanie, konserwacja, remont

Usługa utrzymania, konserwacji i remontu ma objąć w szczególności:

- obsługę zgłoszeń,

- zapewnienie poprawności działania infrastruktury i oprogramowania systemu,

- wykonywanie czynności konserwacyjnych zgodnie z instrukcjami konserwacji,

- wykonywanie czynności eksploatacyjnych i utrzymaniowych zapewniających poprawne działanie infrastruktury technicznej, systemów operacyjnych, bazodanowych i wirtualizacyjnych,

- przeniesienie na zamawiającego autorskich praw majątkowych.

Czynności utrzymaniowe

Z kolei wśród czynności utrzymaniowych zamawiający wyróżnił m.in.:

- prowadzenie czynności utrzymaniowych zapewniających sprawność wszystkich urządzeń i oprogramowania systemu TRISTAR,

- niezależnie od dnia tygodnia i pory dnia utrzymywanie całodobowej dyspozycyjności i dozoru technicznego,

- całodobowe przyjmowanie zgłoszeń dotyczących przedmiotu umowy,

- dbanie o jednoznaczne i czytelne wyświetlenie wszystkich komunikatów na tablicach/znakach zmiennej treści, parkingowych i informacji pasażerskiej,

- zapewnienie ochrony przeciwporażeniowej urządzeń systemu TRISTAR,

- wykonywanie czynności eksploatacyjnych, konserwacyjnych i przeglądów przy urządzeniach systemu TRISTAR zgodnie z instrukcjami tego systemu,

- mycie zgodnie z instrukcją konserwacji oraz w miarę potrzeb, tablic/znaków zmiennej treści, informacji parkingowej i informacji pasażerskiej oraz innych urządzeń systemu TRISTAR,

- niezwłoczne (w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od zgłoszenia) zabezpieczenie i przystąpienie do likwidacji skutków awarii, kolizji drogowych lub dewastacji urządzeń systemu,

- wymianę przycisku do komunikatów głosowych w tablicach informacji pasażerskiej po dewastacjach i kolizjach drogowych,

- przegląd terminali informacji pasażerskich TRIP,

- wykonanie przeglądów technicznych urządzeń infrastruktury TRISTAR raz w roku lub po każdej występującej i zlikwidowanej awarii,

- przywrócenie oprogramowania do stanu sprzed awarii wraz z ewentualnym zakupem koniecznych licencji,

- prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej urządzeń systemu TRISTAR.




Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
ITS
Gdynia
Sprint
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....