TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Drogie utrzymanie gdyńskiego Tristara. Co zrobi ZDiZ?
PAP TransInfo.pl - Opublikowano: 20.12.2018 19:00:53
Drogie utrzymanie gdyńskiego Tristara. Co zrobi ZDiZ?; fot. ZKM Gdynia

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni stoi przed poważnym dylematem. Zamawiający po raz drugi otrzymał drogą ofertę w przetargu na świadczenie usług utrzymania, konserwacji i remontu urządzenia infrastruktury i oprogramowania systemu TRISTAR.

Propozycję (nie do odrzucenia?) złożyło konsorcjum firm: Sprint S.A. (lider) i Eldro Serwis Sp. z o.o. Problem polega na tym, że i tym razem budżet miasta razem z prawem opcji wynosi zaledwie 2 730 202,05 PLN brutto, a oferta konsorcjum zamyka się w kwocie 4 759 077,32 PLN brutto (taniej o 62 tys. PLN niż poprzednio). Nadal więc brakuje ponad 2 mln PLN i wszystko wskazuje na to, że przepaści tej nie da się zniwelować.

ZDiZ musi więc poszukać dodatkowych środków w budżecie. W obecnych realiach rynkowych nie wydaje się prawdopodobne, aby zamawiający uzyskał niższe propozycje cenowe w ewentualnym kolejnym przetargu. Oczywiście nic nie jest jeszcze przesądzone, zatem zarówno akceptacja oferty albo unieważnienie zamówienia są możliwe. Początkowo planowano, że umowa z wykonawcą zostanie podpisana już 11 grudnia. Jak widać termin ten okazał się nierealny i na chwilę obecną trudno wskazać nawet nie kiedy, ale czy umowa zostanie podpisana.

Utrzymanie, konserwacja, remont

Usługa utrzymania, konserwacji i remontu ma objąć w szczególności:

- obsługę zgłoszeń,

- zapewnienie poprawności działania infrastruktury i oprogramowania systemu,

- wykonywanie czynności konserwacyjnych zgodnie z instrukcjami konserwacji,

- wykonywanie czynności eksploatacyjnych i utrzymaniowych zapewniających poprawne działanie infrastruktury technicznej, systemów operacyjnych, bazodanowych i wirtualizacyjnych,

- przeniesienie na zamawiającego autorskich praw majątkowych.

Czynności utrzymaniowe

Z kolei wśród czynności utrzymaniowych zamawiający wyróżnił m.in.:

- prowadzenie czynności utrzymaniowych zapewniających sprawność wszystkich urządzeń i oprogramowania systemu TRISTAR,

- niezależnie od dnia tygodnia i pory dnia utrzymywanie całodobowej dyspozycyjności i dozoru technicznego,

- całodobowe przyjmowanie zgłoszeń dotyczących przedmiotu umowy,

- dbanie o jednoznaczne i czytelne wyświetlenie wszystkich komunikatów na tablicach/znakach zmiennej treści, parkingowych i informacji pasażerskiej,

- zapewnienie ochrony przeciwporażeniowej urządzeń systemu TRISTAR,

- wykonywanie czynności eksploatacyjnych, konserwacyjnych i przeglądów przy urządzeniach systemu TRISTAR zgodnie z instrukcjami tego systemu,

- mycie zgodnie z instrukcją konserwacji oraz w miarę potrzeb, tablic/znaków zmiennej treści, informacji parkingowej i informacji pasażerskiej oraz innych urządzeń systemu TRISTAR,

- niezwłoczne (w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od zgłoszenia) zabezpieczenie i przystąpienie do likwidacji skutków awarii, kolizji drogowych lub dewastacji urządzeń systemu,

- wymianę przycisku do komunikatów głosowych w tablicach informacji pasażerskiej po dewastacjach i kolizjach drogowych,

- przegląd terminali informacji pasażerskich TRIP,

- wykonanie przeglądów technicznych urządzeń infrastruktury TRISTAR raz w roku lub po każdej występującej i zlikwidowanej awarii,

- przywrócenie oprogramowania do stanu sprzed awarii wraz z ewentualnym zakupem koniecznych licencji,

- prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej urządzeń systemu TRISTAR.




Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
serwis
ITS
Gdynia
Sprint
  • Kajetan Lewandowski – 22.12.2018

    dołożą - gnębienie pieszych jest warte każdych pieniędzy :)

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....